2025-09-03, 02:17
Medlem
shitholecitizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Sedan kan man ju tycka att skådespelaren själv kan tänka lite och kanske tacka nej till en roll som inte känns klockren?
Eller hur? För att möta detta, så tycker jag att vi borde göra en svenskproducerad rulle om muhammed med Ica-Jerry i huvudrollen. Hade varit kul att skåda dubbelmoralen hos vänsterpacket.
Citera
2025-09-03, 07:16
Medlem
Man kan ju inte låta bli att inse att någon fattar dessa beslut medvetet, som ett sätt spotta på den svenska historien och dess folk. Rub it in the nose, so to speak. Men, det innebär ju också att de förlorar tittare och intäkter vilket jag misstänker att de kallt räknar med men ändå inte bryr sig om.
Citera
2025-09-03, 09:26
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NykterAnalys
Det tror jag inte. Du vill nog bara att det är så, att det är en riktigt ond person med alla dina favorit-fel.

Vsg att överbevisa mig!
Citera
2025-09-03, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Man kan ju inte låta bli att inse att någon fattar dessa beslut medvetet, som ett sätt spotta på den svenska historien och dess folk. Rub it in the nose, so to speak. Men, det innebär ju också att de förlorar tittare och intäkter vilket jag misstänker att de kallt räknar med men ändå inte bryr sig om.
De får ju sina skattepengar och priser ändå och mer credd inför nästa pissfilm filminstitutet finansierar.
Citera
2025-09-04, 11:24
Medlem
Hirvis avatar
Han är en duktig skådespelare men jag tycker det känns tråkigt att man inte kan försöka göra ett mer korrekt historiskt drama av det.
Citera
2025-09-04, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Minns inget Netflix stått bakom som blivit bra.. De kan liksom förvandla guld till fececs på en kvart.

Black Mirror, Narcos
Citera
2025-09-04, 15:45
Medlem
Just Netflix är värst på sådana här tokigheter och jag slutade själva att prenumerera på dem för massa år sedan bara av den här anledningen.
Allt måste göras exakt tvärtom och gärna ska man göra vita män upprörda, samt lyfta kvinnor och invandrarna.
Han den där Libyerna är säkert bra, men han ser verkligen inte ut som Gustav den III och jag tror det blir svårt att pudra upp honom till det.
Citera
2025-09-04, 16:02
Medlem
Kedoxs avatar
Om vi bortser från att Gustav III spelas av en blatte så är jag milt optimistisk.

Men hade kanske gjort sig bättre som serie. Mycket man vill få med om von Fersen som inte bör stressas förbi.
Hans sejour i USA där han blev tjenis med George Washington är ett måste. Och håll för fasen filmen korrekt språkmässigt. Förväntar mig både svenska, franska, engelska.
Citera
2025-09-06, 14:22
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Woke-skräp med inkvoterade blattar där det inte ska vara blattar, nej tack.

SFI. Det där det inte ska vara blattar.🤣🤣
Citera
2025-09-06, 14:25
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Knullade med Marie-Antoinette gjorde han och båda blev avrättade . Frankrikes drottning fick smaka på giljotinen och Fersen slog dom ihjäl på öppen gata i Sthlm .

Lika illa som den italienska skådespelaren Iron Eyes Cody som låtsades vara indian i över ett par dussin filmer.
Citera
2025-09-06, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
En blatte ska alltså spela Gustav III. ? Snacka om historieförfalskning.

Ja, fantastiskt, eller hur.
Då har vi Hollywoods och amerikas nästa aktionhjälte från israel här !!! De ger han ett vapen för första gången.

https://m.youtube.com/watch?v=QxYmm5yCJBg
Citera
2025-09-06, 14:42
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlem
Måste väl vara ett skämt???

Som den svenska skådespelerskan scarlett johansson som fick kritik för att ha spelat en vita i filmen ghost i the shell. Det är bara okej så länge det inte blir tvärtom. Hyckleriet har inga gränser i högerkretsar.🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in