Citat:
Ursprungligen postat av
tomyhockey
Den där Joe är stenrik säljer bilar i miljon klassen
Fyrbodals Bilcenter
https://www.blocket.se/butik/fyrbodals-bilcenter
Tack kompis vem du nu än är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cre8iv
Även om han är ett svin och gjort mycket kriminellt, behöver han ju inte beskyllas för allt.
Senast i maj bar han sig otroligt dumt åt.
https://www.facebook.com/groups/1561224374130839/posts/4052879258298659/
Jo jag börjar också bli trött på att bli beskylld hela tiden på. Även Polisen börjar tröttna på det väldigt onödiga resurser de lägger då. Min advokat gillar det däremot. Han tjänar pengar på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
UnoMayson501
Det här med Joe är iofs ett sidospår. Tror inte han har något med Hamasattacken att göra. Men han kommenterar, och försvarar, attacken i Facebook-trådar. Han är väl lika lättkränkt och lika benägen att försvara sin ”heder” med våld som Hamasanhängarna.
Försvarar den andra sidan av myntet som inte syns på klippet. Finns alltid två sidor av ett mynt. Nu låter jag "rensvensk" när jag skriver såhär.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cocococo
Du menar hans rökridå för att exakt sånna som dig skall köpa det med buller bång!
Prata ordentligt snälla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cocococo
Nu skall vi ju inte egentligen ge Uddevallas " stolthet" Joe all uppmärksamhet!
Men jag hade skämts ögonen ur mig om jag var han efter det han skrivit i Uddevalla aktuella händelser. Dom drog ner byxorna på Joe snabbt.
Joe försvann som en avlöning.
Ren underhållning!!
Fortsättning följer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cocococo
Tror inte dom förstod vem dom hade att göra med.
Man får bara hoppas att deras bilar och hem får vara ifred.
Hoppas jag också. Så slipper jag bli beskylld för det också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hellbilly23
Han är en total nolla som leker gangster men åker fast hela tiden.
Exakt så. Håller med dig 100%.
Så ni kan skriva rätt saker om mig i framtiden.
Föräldrarna ifrån Libanon och Syrien. Båda är kristna även jag. Jag är född i Sverige. Jag delar ut autografer på Torget nu på Lördag mellan 11:00-13:00. 495kr inkl moms per styck. Mvh Joe Carlson.