2025-09-05, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Nä för det är troligt att Joe och de i videon är födda i Sverige i ett kristet hem och sen märkligt nog blivit både kriminella och muslimterroristkramare?

Att just Joe blivit kriminell är nog inte så märkligt. Att han är väl född med pistolpipa i munnen ist för välling. Hans pappa är har ju varit misstänkt för och även till viss del dömd för grova ekobrott, mord och massa annat om jag inte missminner mig?
Citera
2025-09-05, 15:44
Medlem
Det som hände var att svenska killarna hade lagfest och de hade som uppdrag att åka till torget och jucka på varandra. När de kommer till torget så står palestinerna och viftar med flaggor och skriker '' free gaza '', då går svenskarna fram och juckar mot varandra som bögar och då började araberna bli arga och putta,sparka samt svära åt dom!

Tycker det är väldigt svagt av araberna att beté sig sådär för dom vet att dom kommer förlora sin demostration. Sen är det typiskt svenskt att vi tycker jucka och ta på oss klänningar som svensexa os.v. är kul men för andra är det efterblivet.

Hur som helst är det äckligt och fel av araberna att göra som dom gjorde, dom påverkas så lätt och det visar hur låg IQ man har. Det känns som att det längre in spelar någon roll vad eller hur man gör i sverige, Sverige känns helt förlorat. Lika bra flytta utomlands. OMÖJLIGT att vi får det fina vackra sverige igen. Det är hemskt att säga då många invandrare är fantastiska men tyvärr ser jag de flesta som bakterier man vill få bort.
Citera
2025-09-05, 16:16
Medlem
Hotbild ?
Njaa känns mer som om man ställer in för att inte
Dalaberg, hovhult, tureborg mfl välintegrerade områden skall komma ner på stan och ställa till med ett jävla kaos.

Och dessa jäkla hamasälskare kan väl åka till Gaza , vad förväntar dom sig att Uddevalla kommun skall göra? Ringa Israel och be dom sluta bomba i Gaza?
Uddevalla kommun kan inte ens få nattpatrullen i hemtjänsten att utföra sitt arbete rätt och riktigt. Så hur fan skall Uddevalla kunna göra något åt Israel.

, så kan våra pojkar torrjucka bäst dom vill i fredens tecken utan att bli misshandlade!
Citera
2025-09-05, 16:26
Medlem
HejaFinlands avatar
Terrordemonstranten är häktad:
https://riks.se/nyheter/palestinademonstrant-beg%C3%A4rd-h%C3%A4ktad-f%C3%B6r-misshandel-p%C3%A5-demonsration
Citera
2025-09-05, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Terrordemonstranten är häktad:
https://riks.se/nyheter/palestinademonstrant-beg%C3%A4rd-h%C3%A4ktad-f%C3%B6r-misshandel-p%C3%A5-demonsration

"Terrordemonstranten" frisläppt!!!

Tyvärr låst artikel.
https://www.bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/misstankt-for-misshandel-pa-kungstorget-slapps-pa-fri-fot.69e9c73f-9f06-42c5-b91e-6d2bf5b5f926

Misstänkt för misshandel på Kungstorget – släpps på fri fot
Åklagare begärde en man häktad för grov misshandel efter våldsamheterna i samband med en Palestinademonstration på Kungstorget.
Men efter fredagens tingsrättsförhandling släpptes den misstänkte på fri fot.
– Min klient har vidgått delar av händelseförloppet men ansett att han befunnit sig i en nödvärnssituation, säger advokat Lina Numanelli.

Nödvärnssituation? FY FAN! Har inte advokaten sett filmklippet?
Nu ska det säkert daltas med den "stackarn"!
Senast redigerad av Cre8iv 2025-09-05 kl. 17:15.
Citera
2025-09-05, 17:18
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cre8iv
"Terrordemonstranten" frisläppt!!!

Tyvärr låst artikel.
https://www.bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/misstankt-for-misshandel-pa-kungstorget-slapps-pa-fri-fot.69e9c73f-9f06-42c5-b91e-6d2bf5b5f926

Misstänkt för misshandel på Kungstorget – släpps på fri fot
Åklagare begärde en man häktad för grov misshandel efter våldsamheterna i samband med en Palestinademonstration på Kungstorget.
Men efter fredagens tingsrättsförhandling släpptes den misstänkte på fri fot.
– Min klient har vidgått delar av händelseförloppet men ansett att han befunnit sig i en nödvärnssituation, säger advokat Lina Numanelli.

Nödvärnssituation? FY FAN! Har inte advokaten sett filmklippet?
Nu ska det säkert daltas med den "stackarn"!

Ja handbollsspelarna får skulden för deras terrordemonstration utan tillstånd från polisen. Men videon borde säga allt, han attackerar bakifrån.
Citera
2025-09-05, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ja handbollsspelarna får skulden för deras terrordemonstration utan tillstånd från polisen. Men videon borde säga allt, han attackerar bakifrån.
Nu när kräket är frisläppt, kommer de väl inte att få se röken av honom mer!!
JÄVLA PACK!!!
Citera
2025-09-05, 18:38
Medlem
Citat:
Nä för det är troligt att Joe och de i videon är födda i Sverige i ett kristet hem och sen märkligt nog blivit både kriminella och muslimterroristkramare?
Kristet hem? Kanske inte religiösa alls. Är alla som demonstrerar kriminella? Och terroristkramare?
Citera
2025-09-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Den där Joe är stenrik säljer bilar i miljon klassen
Fyrbodals Bilcenter

https://www.blocket.se/butik/fyrbodals-bilcenter

Tack kompis vem du nu än är.

Citat:
Ursprungligen postat av Cre8iv
Även om han är ett svin och gjort mycket kriminellt, behöver han ju inte beskyllas för allt.

Senast i maj bar han sig otroligt dumt åt.

https://www.facebook.com/groups/1561224374130839/posts/4052879258298659/

Jo jag börjar också bli trött på att bli beskylld hela tiden på. Även Polisen börjar tröttna på det väldigt onödiga resurser de lägger då. Min advokat gillar det däremot. Han tjänar pengar på det.

Citat:
Ursprungligen postat av UnoMayson501
Det här med Joe är iofs ett sidospår. Tror inte han har något med Hamasattacken att göra. Men han kommenterar, och försvarar, attacken i Facebook-trådar. Han är väl lika lättkränkt och lika benägen att försvara sin ”heder” med våld som Hamasanhängarna.

Försvarar den andra sidan av myntet som inte syns på klippet. Finns alltid två sidor av ett mynt. Nu låter jag "rensvensk" när jag skriver såhär.

Citat:
Ursprungligen postat av Cocococo
Du menar hans rökridå för att exakt sånna som dig skall köpa det med buller bång!

Prata ordentligt snälla.

Citat:
Nu skall vi ju inte egentligen ge Uddevallas " stolthet" Joe all uppmärksamhet!

Men jag hade skämts ögonen ur mig om jag var han efter det han skrivit i Uddevalla aktuella händelser. Dom drog ner byxorna på Joe snabbt.
Joe försvann som en avlöning.

Ren underhållning!!

Fortsättning följer.

Citat:
Tror inte dom förstod vem dom hade att göra med.
Man får bara hoppas att deras bilar och hem får vara ifred.

Hoppas jag också. Så slipper jag bli beskylld för det också.

Citat:
Ursprungligen postat av Hellbilly23
Han är en total nolla som leker gangster men åker fast hela tiden.

Exakt så. Håller med dig 100%.

Så ni kan skriva rätt saker om mig i framtiden.
Föräldrarna ifrån Libanon och Syrien. Båda är kristna även jag. Jag är född i Sverige. Jag delar ut autografer på Torget nu på Lördag mellan 11:00-13:00. 495kr inkl moms per styck. Mvh Joe Carlson.
Citera
2025-09-06, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Kristet hem? Kanske inte religiösa alls. Är alla som demonstrerar kriminella? Och terroristkramare?

Jag var sarkastisk för att du argumenterade utifrån ett undantag och från en politisk ideologi som relativiserar alla klipp på "Palestina"-demonstranter som är hotfulla, aggressiva och inte är intresserade av dialog.
Citera
2025-09-06, 09:39
Medlem
Ingen som bor i stan och har mer relevant innehåll att komma med i tråden, gällande rubriken, i st för killgissningar om Joe m fl?
Citera
2025-09-06, 09:53
Medlem
Citat:
Jag var sarkastisk för att du argumenterade utifrån ett undantag och från en politisk ideologi som relativiserar alla klipp på "Palestina"-demonstranter som är hotfulla, aggressiva och inte är intresserade av dialog.
Jag har inte tittat på så många klipp, fel att slänga ner människor mot marken, men tycker inte man kan skriva "hamasmigrant" när man inte vet vem det är. Tror inte Hamas migrerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in