2025-09-01, 11:57
Bannlyst
Jag hade sagt till den att sluta vara en bitch och egomaniac och sluta kolla på degenererad skit från jude-USA.

Dom vill bara ha uppmärksamhet. Sluta ge det till dom så är ingen transa längre.
Citera
2025-09-01, 12:59
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fast det är ju samma person som du redan gillade tillräckligt mycket för att ha som vän. Enda skillnaden är att denne berättat något för dig.

Ja. Plus att personen tror att han är tjej.

Om en vän till dig berättar att han mördat ett barn, har han då bara berättat en grej för dig?
Citera
2025-09-01, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Ja. Plus att personen tror att han är tjej.

Om en vän till dig berättar att han mördat ett barn, har han då bara berättat en grej för dig?
Märklig jämförelse. Att identifiera sig som ett annat kön än det biologiska dödar ingen annan.
Citera
2025-09-01, 13:08
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Märklig jämförelse. Att identifiera sig som ett annat kön än det biologiska dödar ingen annan.

Du är för att du inte förstår analogin.

Det jag pratar om är att han bara berättade en grej.
Citera
2025-09-01, 13:08
Bannlyst
Citat:

Ett problem är att ni tjejer älskar era bögkompisar och uppmuntrar män till att bete sig som kvinnor, ni sminkar era bögkompisar. Ni måste sluta att ge dom uppmärksamhet.

Det är värre eftersom Regeringen verkar blivit ett matriarkat som jag inte känner mig hemma i som Svensk MAN.
Citera
2025-09-01, 13:10
Medlem
Hade en bekant.
Vi var kollegor och började samma dag på jobbet men på olika avdelningar, men vi pratade en del.
Gick väl inte så bra för honom, han var vad jag förstod rätt duktig på jobbet men lite udda.
Sen dök han upp som trans i kvinnokläder i vissa sammanhang: Men sen började han balla ur, dök upp full på jobbet och misskötte sig allmänt tills han fick sparken.
Sist jag såg honom var på en parkbänk i stan väldigt risig, och gick väl knappt att se om hur han var klädd.
Det är den enda jag vet om och det var ingen rolig resa att se.
Citera
2025-09-01, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkeppetViking
Ett problem är att ni tjejer älskar era bögkompisar och uppmuntrar män till att bete sig som kvinnor, ni sminkar era bögkompisar. Ni måste sluta att ge dom uppmärksamhet.

Det är värre eftersom Regeringen verkar blivit ett matriarkat som jag inte känner mig hemma i som Svensk MAN.
Är du verkligen så tunnhudad att din manlighet blir hotad för att andra är annorlunda än dig?
Citera
2025-09-01, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Du är för att du inte förstår analogin.

Det jag pratar om är att han bara berättade en grej.
Ja och jag svarade att jag hade reagerat annorlunda om en vän berättade att han skadat eller dödat en annan människa än jag hade om en kompis kommit ut som trans. Av skäl som är uppenbara för de flesta.
Citera
2025-09-01, 13:17
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Ja och jag svarade att jag hade reagerat annorlunda om en vän berättade att han skadat eller dödat en annan människa än jag hade om en kompis kommit ut som trans. Av skäl som är uppenbara för de flesta.

Ja då är det ju mer än att han bara "berättar en grej" som du så fint uttryckte det. Du värdesätter "grejen" enligt din moraliska kompass.
Citera
2025-09-01, 13:18
Bannlyst
Citat:
Är du verkligen så tunnhudad att din manlighet blir hotad för att andra är annorlunda än dig?

Ni kvinnor manipulerar stackars pojkar till att sminka sig. Det är fel av er.
Citera
2025-09-01, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkeppetViking
Ni kvinnor manipulerar stackars pojkar till att sminka sig. Det är fel av er.
Vem manipulerar kvinnor som känner sig som män då? Män?
Citera
2025-09-01, 13:20
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Ofta är det annat som ligger bakom att de vill byta identitet. Är det någon nära vän får man väl själv agera psyk och diskutera vännens problem, är det någon mindre närstående så får man hänvisa till psyk. Vill personen att man ska kalla dem något får man väl göra det och sen är det väl bara hoppas att saker styr upp sig

Vilken del av psykiatrin avprogrammerar transpersoner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in