• 2
  • 3
2025-08-31, 20:04
Medlem
Du kommer effektivt sabba den vänskapen, att du ens överväger testa säger att du inte ser vänskapen som så viktig
Citera
2025-08-31, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magoni
Jag har en tjejkompis jag brukar träffa (svensk)
Vi brukar gå ut och dansa, träna, äta lunch etc.
Hon är gift och har ett barn.
Problemet är att jag får lite blandade signaler av henne.
Vi kysser varandra när vi träffas och när vi lämnar varandra (korta kyssar då). Hennes man är ok med det. Hon är alltid jätteglad när vi ses, har väldigt positiv energi. Ger alltid komplimanger och ger tips på nya saker vi kan göra.
Andra har frågat om vi är ihop när vi dansat och då har hon sagt att vi är jättebra vänner, hon har även frågat mig vad jag svarat.
Det känns som något mer med den kemin vi har.
Får utgå ifrån jättebra vänner men inget typiskt svenskt beteende för jättebra vänner.
Jag får testa min tes nästa gång vi ses.

Gränsen för "väldigt bra vänskap" har ni passerat. Tycker du ska prata med henne om detta istället för att försöka göra nått "move" som kan gå väldigt fel om hon inte är öppen för det.

Mår du bra av att ha henne som vän samtidigt som du egentligen vill mer?
Citera
2025-08-31, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugminklitta
de blev rörigt nu, fattar inte.
en tjej är otrogen mot sin man med sin tjejkompis??
ska hon lämna sin man för sin tjejkompis mena du?

generellt ser ja de som varningstecken om nån e otrogen.
ja träffa en jätteintressant kille en gång som va otrogen mot sin tjej. jävla otur att ja blev intresserad men höll ändå avstånd och lyckades till slut avsluta de även om de va jobbigt.
fan va ledsen ja blev över at han inte brydde sig om sin tjej där hemma. sa de flera gånger til han.
"jag känner ingen ångest inför de" fråga om han va sjuk. "inte va jag vet?"
han hör av sig flera månader senare. tänkte lite nyfiket han kanske e singel nu, men NEJ?!
så han valde att vänta flera månader för att sen vilja pissa sin tjej i ansiktet igen, bara sådär.
tkr så jävla synd om hans tjej.
man fattar ju att han e en sån som systematiskt e otrogen mot henne med flera stycken hit o dit.

en kollega til mig som de en viss vibe med brukar va rätt närgången när ingen annan ser. han försökte lura til sig massage av mig en gång. han brukar prata skit om sin flickvän. han har lugnat sig efter mina sura blickar men ändå. han e uppenbart inte heller helt reko att ha o göra med.
ena sekunden vanlig, nästa sekund flyr. nästa hjälpsam o snäll, nästa tjurig. han snoka i min mobil me. anade flera veckor så riggade så jag fick bevis. han blåneka. han hade kollat alla mina sociala medier, liksom varför?! de e ju privat vafan.

vad e de med folk som pissar sina partners i facet stup i ett?
kommer ni att förändras eller är ni dömda till att vara svin?
e ni för fega för o lämna? de e inte ens läskigt o va själv.
pumpar ni pengar av er partner?
vill ni både ha kakan o äta den? bortskämda snorungar.
nej ja vet: ni söker bekräftelse för ni kan inte bekräfta er själva
Vart står det att ts är en tjej? Försökte läsa mig till det igen, men hittade inget.

Har med varit med om sådana killar. Tror det är ren osäkerhet. Synd bara att andra ska behöva bli påverkade negativt av det. Man kan bli rätt skadad av sådana otroheten. Det sätter djupa ärr.
Citera
2025-08-31, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Vart står det att ts är en tjej? Försökte läsa mig till det igen, men hittade inget.

Har med varit med om sådana killar. Tror det är ren osäkerhet. Synd bara att andra ska behöva bli påverkade negativt av det. Man kan bli rätt skadad av sådana otroheten. Det sätter djupa ärr.

kanske bara antog de va en tjej. känns ju alltför självklart att hon e otrogen då då.

ja jag lider med deras flickvänner.
Citera
2025-08-31, 23:41
Medlem
Incendios avatar
Är du man eller kvinna?

Är du man är hon gränslös och har lurat i sin man att du är bög. Backa och hjälp inte till att förstöra en familj.
Är du kvinna är hon gränslös och bi och hennes man ser inte bi:andet som otrohet. Backa och hjälp inte till att förstöra en familj.

Min(kvinna) bästa vän är man, men aldrig att en puss hade känts naturligt eller normalt...
Citera
2025-08-31, 23:45
Medlem
Det är komiskt att se hur många som pratar om otrohet i denna tråd

Om mannen ifråga vet om och är ok med det är det inte otrohet, åtminstone inte olovlig sådan.

Men till TS fall nu.

Mitt tips är att avsluta detta , hon utnyttjar dig bara. Och kvinnor kan göra detta i decennier utan problem. Jag har sett det ske med egna ögon så jag vet vilka ord jag tar i min mun.
Citera
2025-09-01, 00:09
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Du kommer effektivt sabba den vänskapen, att du ens överväger testa säger att du inte ser vänskapen som så viktig
Pfff. Om TS har tankar kring att "det skulle kunna vara någonting mer" är det redan för sent.

Då är det enda vettiga att testa den teorin.

Lite vågat, lite vunnet.

Relationen kan ändå inte fortsätta som den är med tanke på TS tankar.

"Förlora en vänskap" buhuuu. Vänskaper kommer och går. Relationer likaså. Sådana ting är flyktiga även om autister tänker i absoluta termer av svart och vitt.

Det är oftast värt att riskera vänskaper för kärlek. Kärlek är bra mycket sällsyntare än vänskap.
Och om tankarna redan finns där så kan inte vänskapen fortsätta i sin nuvarande form ändå.
Det hela är ett icke problem.

Problemet är snarare hur kvinnan är alldeles för närgången med en av sina "vänner". Noll respekt för sin nuvarande, även om "han vet om".

Folk är galna!
Citera
2025-09-01, 01:23
Medlem
TS är ytterligare ett bevis på att en kille inte kan vara vän med en tjej.

Och ni som saknar logik - varför skulle TS skriva "tjejkompis" om TS var tjej?

Skulle en kille starta en tråd och skriva "killkompis"?
Citera
2025-09-01, 07:46
Medlem
Onanikrems avatar
off
Citera
2025-09-01, 08:18
Medlem
Trakessons avatar
Om hennes man vet och är ok med drt är hon naturligtvis inte otrogen. De kanske har ett förhållande där mannen går igång på att hon träffar någon annan. Det är inte så ovanligt som man kan tro. Otrohet är inte att kyssa eller till och med knulla med någon annan. Otrohet är att göra det bakom ryggen på sin partner eller mot sin partners vilja.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in