Citat:
Ursprungligen postat av
Nollpunktnoll
Ha hur många i rullning samtidigt? Just nu har jag 2 "i rullning", och en av dem har jag inte träffat på 2 år. Är det många???
Det är inte självvalt att ha så lite sex, jag tycker det är jättejobbigt.
Och jag ligger inte med vem som helst utan de jag träffar är jättefina killar som jag bryr mig om; vissa mer, andra mindre. Men jag skulle aldrig ha sex med en kille som jag inte kände något för.
Jag gjorde matten 5 st i rullning samtidigt: 10/2=5, vilket du också bekräftar. Utspritt över ett år, så det är väl egentligen ingen bedrift. Mer konstigt att du kan klassar alla som kk, och klassar dig själv som nymfoman. Så matten är inte problemet här, den är vi ju överens om stämmer. Vi har däremot olika definitioner på vissa ord.
Du har redan sagt att det inte är kreti och pleti, utan att det är med 25-åriga handväskbärande fuckboys - som du värderar högt. Även kvinnliga nymfomaner verkar vara kräsna i sitt val av män. De ska vara under 20, blattar och oskulder tycker en annan. Som är nästan 40 själv, svensk och haft ett stort antal sexpartners själv. (Ändå vlll hon inte ha dem till något mer än sex, så man undrar ju om det ska spela så stor roll…?!) det här kravet har man ju stött på ett antal gånger förut här på FB. Någon riktig nymfoman har jag nog aldrig mött, så det är svårt att jämföra er med varandra.
Men om du bara skulle ta en som du inte känner sedan innan. Och ha sex med honom. Så betyder det inte att du automatiskt skulle ”älska” honom. (Hur mycket han än kanske skulle vilja det

…)