2026-05-12, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Samma här men regnat så ej kunnat gå till affären

Har en flaska whiskey med om Sverige missar final så öppnar jag den redan i dag men den risken är minimal (med tanke på flera länder hoppat av i år ) så blir det ju lättare för Felicia ta sig till final är ju bara 15 bidrag i varje semi i år och av dom går 10 vidare till finalen så det ska ju teoretiskt sätt vara omöjligt missa finalen för felicia om inte nått väldigt extremt händer som att Felicia får en total blackout och gör en super kasst uppträdande i semi finalen men det tror jag inte kommer hända..
Senast redigerad av jimmytheone 2026-05-12 kl. 18:55.
Citera
2026-05-12, 19:05
Medlem
SodaFointains avatar
Nu är nytt avsnitt ute på svt play av eurovision klubben
Citera
2026-05-12, 19:06
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatterattsjurist
Vad är det som är så speciellt med Finlands bidrag i år, ESC har inte ens dragit igång och de är tippade som vinnare på polymarket.

Linda Lampenius ska ju visa trosorna i direktsändning.
Själv tillhör jag de som tror detta inte räcker till en seger.

Bidraget får nog mycket höga poäng från jurygrupperna på musik, kläder och genomförande.
Men språket, att sjunbga på finska, gör det nog svårt för bidraget att gå hem hos tittarna.
Senast redigerad av Lagerkommandant 2026-05-12 kl. 19:54.
Citera
2026-05-12, 19:08
Medlem
SodaFointains avatar
Felicia har äckliga naglar
Citera
2026-05-12, 19:09
Medlem
SodaFointains avatar
Israel är i denna semin med ska bli kul och se om hon kommer med
Citera
2026-05-12, 19:14
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Har en flaska whiskey med om Sverige missar final så öppnar jag den redan i dag men den risken är minimal (med tanke på flera länder hoppat av i år ) så blir det ju lättare för Felicia ta sig till final är ju bara 15 bidrag i varje semi i år och av dom går 10 vidare till finalen så det ska ju teoretiskt sätt vara omöjligt missa finalen för felicia om inte nått väldigt extremt händer som att Felicia får en total blackout och gör en super kasst uppträdande i semi finalen men det tror jag inte kommer hända..
Du behöver inte oroa dig. Felicia kommer få massor med juryröster oavsett hur uppträdandet går. Hon kan sjunga ännu värre än vanligt utan att det påverkar resultatet.

Kommer gå sämre för artister som uttryckt stöd för Israel.
Citera
2026-05-12, 19:29
Medlem
Jag tror att Felicias mask och glasögon kommer vara kvar. Skulle gärna se hennes hela ansikte.
Citera
2026-05-12, 19:39
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Felicia har äckliga naglar

fortfarande inte längre en Zlatans näsa.

Givetvis skall Felicia gå till Final då endast 4 bidrag åker ut.

Finland violist bor väl i Sverige med svensk kille? Martin Culberg låter lite svensk. Den finska artisten ser ut som en Fröken Sträng?
Citera
2026-05-12, 19:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Kommer gå sämre för artister som uttryckt stöd för Israel.
Det är inte otroligt. De som fortfarande stödjer Israel är så fanatiska att de också röstar på Israel oberoende av om de gillar låten.
Citera
2026-05-12, 19:50
Medlem
Observera likheterna mellan Georgiens bidrag och Sean Banans "Sean den förste banan" samt även likheterna mellan Belgiens bidrag och Junior Lerins "Copacabana Boy".
Citera
2026-05-12, 19:50
Medlem
Hoppas att Sverige, Felicia, missar final. Ut med detta äckliga vänsterluder och islamistkramare. Hon bekände färg när hon blev politiker och fördömde Israel. Att hon dessutom spökar ut sig med att täcka ansiktet visar på att något är fel i hennes värdegrund.
Citera
2026-05-12, 20:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Varför bör hon alltid en mask? Ser hon bedrövlig ut utan?

Mask förbättrar ju utseendet en hel del. Minns under pandemin så såg man en svensk skidåkerska med mask och undrade helvete vad snygg, vem kan det vara?! Det var Ebba Andersson! Söt utan, men ren pingla med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in