Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-31, 23:29
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Arsenal som vanligt ovilliga att spela fotboll - man bara försvarade sig med elva kärringar och gjorde det tyvärr riktigt bra, men visar på ambitionerna i klubben. Vi går ut och hoppas på oavgjort, kanske vi kan få in en hörna, eller frisparksvariant... Nu gjorde inte heller Liverpool någon bra kamp men det är inte lätt mot lågt stående lag. Mou har fått en kompanjon i att parkera bussen - Arses började spela först när de låg under...

Måste dock erkänna att jag blev inte så lite skitnödig när Ödegaard och Eze kom in...
2025-09-01, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppe950
Intressant med all besatthet kring Göken från trollen.

Det är ju en intressant spelare att följa. Tyvärr har han sett både lite långsam och lite för klen ut i inledningen. Antagligen har motståndarna lagt lite extra bevakning på honom och han har det lite tufft så här långt tycker jag. Samtidigt kan jag tycka att det är lite märkligt att lägga dom pengarna på honom och inte beordra dom andra spelarna att söka honom mer, både i djupled och när dom kommer inåt från kanten. Undrar hur stort tålamod tränaren och fansen har om han inte börjar höja sig.
2025-09-01, 10:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Tack för den länken, den ska jag läsa sen! Skummade mest igenom nu, och den ser ut att kunna förklara en hel del som jag undrar över emellanåt.

Och tack för all tid du lägger ner på att informera här på fotbollsforumet, det uppskattas något enormt
Hoppas den hjälper och tack för uppskattningen 👍🏻

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in