2025-08-30, 16:51
Medlem
Galantos avatar
Men Amad för fan
2025-08-30, 16:51
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Näha Zirken blev det

Sexy, som de säger där. Måste vara nåt för damerna också, vettu.
2025-08-30, 16:52
Medlem
goseigens avatar
Valde fel match. Det hände inte supermycket i matchen Sunderland-Brentford.
2025-08-30, 16:52
Medlem
United kan inte göra mål själva.
2025-08-30, 16:56
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Afan, Hjulfot Ekdal är ordinarie där det säger väl allt?

Jag förstår inte riktigt hur Burnley tänkte inför denna säsong. Hur hade de tänkt att de skulle hålla sig kvar i PL med denna 11a? Jag ser 3-4 spelare som håller i ett bottenlag i PL.
2025-08-30, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer

Ja, eller hur. Spelarna har noll självförtroende. Tur vi får ett självmål, annars vetefan hur vi ska få in den.
2025-08-30, 16:59
Medlem
jontepsgs avatar
Jag förstår inte hur varken United eller Spurs valde Iraola framför nuvarande tränare. Tycker Iraola är en av dom alla bästa i ligan.
2025-08-30, 17:07
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag förstår inte hur varken United eller Spurs valde Iraola framför nuvarande tränare. Tycker Iraola är en av dom alla bästa i ligan.

Tycker Iraola är en bra tränare men minnet är ofta kort i fotboll och det svänger ofta fort kring tränare också. Det är lätt att glömma hur heta Amorim eller även Ten Hag kändes när de anställdes. Sen går det dåligt under flera månader och man tänker "Hur kunde laget inte ta X istället?".

Hade Man U sparkat Amorim och plockat in Iraola så hade man väl hört liknande framme i Mars. "Varför plockade man in en tränare från ett mittenlag i PL? man måste satsa på kända namn". Man U känns ju mer som en dålig miljö och alla tränare som kommit in efter SAF har haft det svårt.

Vad gäller Spurs gillar jag Frank och tror/hoppas han kan lyfta laget. De må ligga under i halvlek men det är ju inte slut.
2025-08-30, 17:10
Medlem
Bartman777s avatar
Wow! Vicario gör en riktig Dominik Hasek-räddning
2025-08-30, 17:15
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tycker Iraola är en bra tränare men minnet är ofta kort i fotboll och det svänger ofta fort kring tränare också. Det är lätt att glömma hur heta Amorim eller även Ten Hag kändes när de anställdes. Sen går det dåligt under flera månader och man tänker "Hur kunde laget inte ta X istället?".

Hade Man U sparkat Amorim och plockat in Iraola så hade man väl hört liknande framme i Mars. "Varför plockade man in en tränare från ett mittenlag i PL? man måste satsa på kända namn". Man U känns ju mer som en dålig miljö och alla tränare som kommit in efter SAF har haft det svårt.

Vad gäller Spurs gillar jag Frank och tror/hoppas han kan lyfta laget. De må ligga under i halvlek men det är ju inte slut.

Vet inte om de stämmer men läste att 4 engelska klubbar tackade nej till Amorim bland annat Aston Villa. Pga att han vägra frångå sitt system.
2025-08-30, 17:19
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer

1-1 nu Bra försvar
2025-08-30, 17:19
Medlem
Galantos avatar
Kalldusch! Sacked in the morning...?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera