Citat:
Ursprungligen postat av
Flygplanstekniker
Hände nyligen, en man som vunnit lotto för 20-30 år sen hade sparat pengar på en bank under dessa år, när han ville överföra pengarna (som var kvar) till en annan bank så frysten konton och han blev spärrad pga brist på underlag. Det var en artikel i Aftonbladet.
Sverige håller på och våldtar alla invånare. Bara hjärntvättade idioter som inte begriper detta. Fega harar som går på antipsykotiska läkemedel och är paranoid schizofrena.
Läs denna tråd i ämnet
https://www.flashback.org/t3689392
Kanske blev det fruset...under en kort tid,om det är som du säger att han haft dem på ett konto sen långt tbx,därför finns där dokumentation.Fick själv mitt konto fryst,pga en insättning på 11lax!Det va mitt person konto,så kunde inte ens ta del av min lön,under en tid.Tills jag lämnade in dokumentation fr den som gjort insättningen..Fr.En advokat byrå skall tilläggas...och dessutom skattebefriat.Och en massa annan dokumentation,Swish tex och olika kontantuttag jag gjort...Tog ca 5v innan det ordnade upp sig.Misstänkt pengatvätt!!Det enda "straff" jag haft tidigare är 2 bötes straff, utan bälte i baksätet 800kr & trimmad moppe,1800kr,ca 10år sen...Alltid arbetat,betalat skatt.Att dom ens fryser kontot för 11.000,är för mig en gåta.Och dom gick igenom all bank historik ink swish långt tbx i tid,3år om jag minns rätt.