• 6
  • 7
2025-08-30, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Mina länkade siffror motsäger ditt påstående.

Här ett diagram till. Antalet mord var överlägset störst kring 1980, långt innan MENA började komma.
https://sverige.nu/statistik-dodligt...ige-1970-2019/

2010-19 har lägst antal mord sedan 1970-74.

2024 hade färre mord än 1974 75 76 77 78 79. Fast vi har 2M fler invånare.

Att inte kunna ta till sig fakta är ett vanligt tecken på låg intelligens.
Är du korkad på riktigt? Svenskar begick mindre mord efter 80-talet och mordfrekvensen hade gått ner lika mycket som i grannländerna om det inte vore för massinvandringen. Istället har siffrorna stabiliserats mer
Citera
2025-08-30, 14:22
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minotaur04
Är du korkad på riktigt? Svenskar begick mindre mord efter 80-talet och mordfrekvensen hade gått ner lika mycket som i grannländerna om det inte vore för massinvandringen. Istället har siffrorna stabiliserats mer
Eller formulerat på ett korrekt sätt: kring 1980 utfördes många fler mord av svenskar än det utförs av BÅDE svenskar och invandrare 2024.

Dvs svenskar har inte heller några problem att döda när det gäller pengar knark och sprit. Tydligen har en stor del av den affärsiden tagits över av invandrare när de kom hit.

Minst mord i hela världen har Japan och Singapore. Jävla utlänningar att mörda.
Citera
2025-08-30, 15:32
Medlem
TheSamePersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Mina länkade siffror motsäger ditt påstående.

Här ett diagram till. Antalet mord var överlägset störst kring 1980, långt innan MENA började komma.
https://sverige.nu/statistik-dodligt...ige-1970-2019/

2010-19 har lägst antal mord sedan 1970-74.

2024 hade färre mord än 1974 75 76 77 78 79. Fast vi har 2M fler invånare.

Att inte kunna ta till sig fakta är ett vanligt tecken på låg intelligens.

Du behöver inte försöka övertyga någon. Det är precis som du säger: ett tecken på låg intelligens varken mer eller mindre.
Citera
2025-08-30, 16:25
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
Du behöver inte försöka övertyga någon. Det är precis som du säger: ett tecken på låg intelligens varken mer eller mindre.
Det är en diagnos jag har. Att ingen ska ljuga. Väldigt jobbigt på just FB.
Citera
2025-09-07, 07:30
Medlem
attack-titans avatar
Vill utveckla ett tidigare inlägg jag skrev. Denna trend är nu så påtaglig att man borde ställa sig frågan "Varför händer detta? Varför plågas vårt land av så mycket ondska?". Endast när man har besvarat denna frågan på ett utförligt och djupgående sätt kan man nå en lösning för problemen. Att stirra sig blind på enskilda fall, brott och specifika omständigheter säger ingenting om hur man ska lösa dessa problem i Sverige på ett övergripande sätt. Jag tror att denna frågan är utgångspunkten för att förstå det komplexa och dysfunktionella samhälle som Sverige är.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in