• 1
  • 2
2025-08-28, 20:33
Medlem
Mazeppas avatar
https://www.skd.se/2025-08-28/horbyb...ick-overgrepp/

En Hörbybo i 30-årsåldern har häktats och misstänks ha begått en lång rad våldtäkter mot barn. Enligt åklagaren misstänks mannen ha utsatt fem olika barn.

Hörbymannen misstänks för totalt elva våldtäkter mot barn. Han häktades för första gången*redan i juni i år, som misstänkt för flera våldtäkter och sexbrott mot barn.

Ännu ett svin!
5 olika barn!
Senast redigerad av Mazeppa 2025-08-28 kl. 20:36.
Citera
2025-08-28, 20:37
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
https://www.skd.se/2025-08-28/horbyb...ick-overgrepp/

En Hörbybo i 30-årsåldern har häktats och misstänks ha begått en lång rad våldtäkter mot barn. Enligt åklagaren misstänks mannen ha utsatt fem olika barn.

Hörbymannen misstänks för totalt elva våldtäkter mot barn. Han häktades för första gången*redan i juni i år, som misstänkt för flera våldtäkter och sexbrott mot barn.

Ännu ett svin!
5 olika barn!

Brotten har begåtts på distans från en villa i Hörby.

skd.se;

Citat:
– Misstanken är att han skrivit till olika minderåriga på nätet och genom chattkonversationer förmått dem att vidta olika sexuella handlingar eller sexuella gärningar.

Mannen har skyddade personuppgifter, (respektera regel 1.12.)
Citera
2025-08-28, 20:40
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Brotten har begåtts på distans från en villa i Hörby.

skd.se;

Mannen har skyddade personuppgifter, (respektera regel 1.12.)

Ok. Fanns en på dumpen från Hörby tidigt i somras. Samma person? (radera inlägget om jag bryter mot regel 1.12)
Citera
2025-08-29, 06:16
Medlem
Citat:
Ok. Fanns en på dumpen från Hörby tidigt i somras. Samma person? (radera inlägget om jag bryter mot regel 1.12)

Om jag har rätt uppgifter om vem personen på dumpen är så är det inte samma person som denna tråd handlar om. Personen på dumpen bor i så fall i lägenhet och hans uppgifter finns kvar öppet på t.ex. ratsit. Och har fel ålder. Men det finns en möjlighet att det är fel info jag fått om dumpen-personen.
Citera
2025-08-29, 07:56
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruns
Om jag har rätt uppgifter om vem personen på dumpen är så är det inte samma person som denna tråd handlar om. Personen på dumpen bor i så fall i lägenhet och hans uppgifter finns kvar öppet på t.ex. ratsit. Och har fel ålder. Men det finns en möjlighet att det är fel info jag fått om dumpen-personen.

Du har nog rätt...
Citera
2025-08-29, 09:49
Medlem
borgir82s avatar
Lunds Tingsrätt
B 3575-25

Häktningsprotokoll:
https://gofile.io/d/Hg5QBD
Citera
2025-08-29, 11:01
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Lunds Tingsrätt
B 3575-25

Häktningsprotokoll:
https://gofile.io/d/Hg5QBD

Hm.. finns ingen som heter så. Någon skrev att han har skyddade personuppgifter. Varför?
Finns ingen skriven på adressen i Hörby heller.
Skumt
Senast redigerad av Mazeppa 2025-08-29 kl. 11:06.
Citera
2025-08-29, 21:43
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Hm.. finns ingen som heter så. Någon skrev att han har skyddade personuppgifter. Varför?
Skumt

Uppenbarligen finns de ju någon som heter så då protokollet säger de. Annars hade dom skrivit sekretess i protokollet gissar jag
Citera
2025-08-30, 20:04
Medlem
Citat:
Skumt

Kan va så att fler på den adressen har sekretess, eller så bor personen där ensam, bara funderingar. Hur som helst så verkar det svårt att få veta mer om personen/fallet, om inte nån som känner till personen vill skriva här.
Citera
2025-08-30, 20:09
Medlem
”Intressant” att det verkar ha skett två våldtäkter samma datum. Horribelt, alltihopa.
Citera
2025-08-30, 20:35
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruns
Kan va så att fler på den adressen har sekretess, eller så bor personen där ensam, bara funderingar. Hur som helst så verkar det svårt att få veta mer om personen/fallet, om inte nån som känner till personen vill skriva här.

Adressen i Hörby där några av våldtäkterna ägt rum är i ett lugnt familjärt villaområde.
Fanns lite "småsaker" om man googlar hans namn. Inte mkt dock..
Citera
2025-08-30, 22:37
Medlem
Har varit förbi adressen idag, såg jäkligt dött ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in