Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2025-08-28, 21:38
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Du hade aldrig skrivit så, om det vore en snubbe som känt sig kränkt och trampad på tårna.
Det kan jag garantera. Fundera på vad det säger om dig.

Han är en vit ryttare. Inget nytt.
2025-08-28, 21:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Oroligtjej95
Hej!
Jag kanske sätter för mycket tilltro till denna sida - men - om inte annat - för att få vissa att tänka till…

Jag skapade ett konto här för några få dagar sedan för att jag mår dåligt i min relation av olika orsaker. Vill inte prata om detta med mina tjejkompisar för vill inte hänga ut min kille, vet hur snacket går. Så istället bad jag om råd här. Ni kan läsa min trådstart och svaren som inkommit. Väldigt många tror jag trollar, ska skaffa mig intressen mm mm..

Och sen så läser jag om en kille vars tjej verkar vara otrogen och vill ha råd hur han ska ta reda på vem hon är otrogen med. Han får råd att dumpa. Hon är en gris osv osv osv.

Så jag som är lojal mot min kille är ett troll, en madrass, tråkig utan intressen

Och hans tjej, som uppenbarligen är frånvarande, ska dumpas, är ett svin på andra grunder?

Förlåt, men är Flashback en incelklubb?
Jag bad om GENUINA råd i min trådstart. Fick några fina svar, tack för det ❤️ men lika många elaka svar.

Så ni män som kallat mig för elaka saker men samtidigt kallat den andra trådstartarens tjej för elaka saker då hon inte är konstant tillgänglig - vad vill ni? Eller hatar ni bara kvinnor i allmänhet?
Att Flashback till största delen av incel-liknande typer är ett känt faktum.
2025-08-28, 21:39
Medlem
Citat:
Hej!
Jag kanske sätter för mycket tilltro till denna sida - men - om inte annat - för att få vissa att tänka till…

Jag skapade ett konto här för några få dagar sedan för att jag mår dåligt i min relation av olika orsaker. Vill inte prata om detta med mina tjejkompisar för vill inte hänga ut min kille, vet hur snacket går. Så istället bad jag om råd här. Ni kan läsa min trådstart och svaren som inkommit. Väldigt många tror jag trollar, ska skaffa mig intressen mm mm..

Och sen så läser jag om en kille vars tjej verkar vara otrogen och vill ha råd hur han ska ta reda på vem hon är otrogen med. Han får råd att dumpa. Hon är en gris osv osv osv.

Så jag som är lojal mot min kille är ett troll, en madrass, tråkig utan intressen

Och hans tjej, som uppenbarligen är frånvarande, ska dumpas, är ett svin på andra grunder?

Jag bad om GENUINA råd i min trådstart. Fick några fina svar, tack för det ❤️ men lika många elaka svar.

Så ni män som kallat mig för elaka saker men samtidigt kallat den andra trådstartarens tjej för elaka saker då hon inte är konstant tillgänglig - vad vill ni? Eller hatar ni bara kvinnor i allmänhet?
Vi hatar kvinnor precis ush blää tvi etc...

Är det något mer du undrar när du väl är här? Jag har ett fint recept på cheesecake om du vill ha det

Fråga bara incel klubben har andra hobbyn med
2025-08-28, 21:40
Medlem
Victor-Cronhielms avatar
Ta inte en diskussion med någon här. Du kommer bara bli irriterad på grund av folks höga nivå av mentala utvecklingsstörning. Ignorera. Jag läser aldrig längre vad folk svarar mig. Dumma personers åsikter intresserar mig inte. Gör detsamma.
2025-08-28, 21:44
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Ja, många bittra söker sig till flashback eftersom dom får snacka skit utan att behöva se motparten i ögonen.
2025-08-28, 21:49
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Ja, många bittra söker sig till flashback eftersom dom får snacka skit utan att behöva se motparten i ögonen.

Och eftersom de inte har någon verklig människa att snacka med.
2025-08-28, 21:52
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Hej!

Trams. Du skapade en TS som påminde väldigt mycket om hur Mitt Livs Novell-författare 16+ brukar skriva under loven. Då får du svar därefter.

Ett forum bedömer en text utifrån olika premisser, ett av dem är att upptäcka mönster.

Kanske är Flashback inte för dig helt enkelt.
2025-08-28, 21:58
Medlem
Okej. Men då är jag väl dum i huvudet då.
Min trådstart var INTE trollande. Jag har träffat någon, för första gången, som jag fallit pladask för och gör allt för.
I början var allt underbart men allt eftersom verkar det som han börjat störa sig på mig.
Jag vill inte prata med mina tjejkompisar då jag inte vill att de dömer ut honom, och jag vet hur tjejer snackar..
I någon form av desperation vänder jag mig hit..
och då är man som sagt troll och allt möjligt dumt.
Du får tro vad du vill.
Antagligen hade du behandlat mig likadant.
Men jag har sett att det finns män som uppskattar de egenskaper jag har:
Jag tar med mig det.
Så kan du fortsätta jaga tjejer som tycker att de ouppnåeliga.

Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Trams. Du skapade en TS som påminde väldigt mycket om hur Mitt Livs Novell-författare 16+ brukar skriva under loven. Då får du svar därefter.

Ett forum bedömer en text utifrån olika premisser, ett av dem är att upptäcka mönster.

Kanske är Flashback inte för dig helt enkelt.
2025-08-28, 22:01
Medlem
zombie-nations avatar
En del av Flashbacks charm är att man får veta vad vissa som man bara ser på stan, tänker på riktigt. Jag blir hellre olustig till mods, men vet om det, än att låtsas att alla är goda människor.

Se det som en insyn i folks mörkaste vrår.
2025-08-28, 22:34
Moderator
pbos avatar
I den mån det behövs diskussion om diskussionen på Flashback så hör den hemma i det särskilda forumet för detta.

(FB) Om Flashback

Denna tråd låses.

/mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här