2025-08-28, 21:33
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Precis som demokraterna i 4år innan honom.

Kanske lägg upp allt? Det är inte ok för någon av sidorna om de visat sig ha agerat olämpligt mot minderåriga..

Citat:
Ursprungligen postat av systernbolaget
Hade något mer kunnat grävas fram om Trump däri så hade det väl publicerats för längesedan av hans motståndare som har försökt sätta dit honom på alla möjliga vis nu.

Nja, det var ju MAGA som skulle sätta dit alla demokrater men det tog ju stopp någonstans. Troligen var listan inte så som de tänkt sig.
Citera
2025-08-28, 21:36
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Kanske lägg upp allt? Det är inte ok för någon av sidorna om de visat sig ha agerat olämpligt mot minderåriga..

Vad jag menar är att, som alla vet har demokraterna utövat en hatkampanj och förföljelse mot Trump i 8år, varav under 4 år med dem vid makten. Du tror inte de hade hängt ut Trump om det fanns förödande information om honom i epstein filerna? med det i tanken, verkar det mer för mig som att (((någon))) har andra hållhakar på Trump.
Citera
2025-08-28, 21:56
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systernbolaget
Hade något mer kunnat grävas fram om Trump däri så hade det väl publicerats för längesedan av hans motståndare som har försökt sätta dit honom på alla möjliga vis nu.
Men det är bara Trump som har snackat om filerna, så varför inte publicera dem nu när han kan? Han kan ju sätta dit alla demokrater som han har påstått finns i filerna, det vore ju spiken i kistan för det demokratiska partiet.

Trump sluggar vilt åt alla håll - nu Soros - eftersom ingen längre tror på hans bortförklaringar om Epstein, ekonomin tankar om inte Fed snart sänker räntorna och hans valboskap börjar sakta inse att de är körda när OBBBA får full effekt.
Citera
2025-08-28, 22:18
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Vad jag menar är att, som alla vet har demokraterna utövat en hatkampanj och förföljelse mot Trump i 8år, varav under 4 år med dem vid makten. Du tror inte de hade hängt ut Trump om det fanns förödande information om honom i epstein filerna? med det i tanken, verkar det mer för mig som att (((någon))) har andra hållhakar på Trump.
Varför kallar du Putin för "(((någon)))"?
Citera
2025-08-29, 09:42
Medlem
klybans avatar
Citat:
Precis som demokraterna i 4år innan honom.
Ingen där har lovat ge ut Epstein-dokumenten och sen vägrat.
Det var till och med så att de inte kunde lämna ut något på väldigt länge och pga dokumenten var låsa i domstolen.

Och visst är detta ett ytterligare försök att få folk sluta om donalds pedofili/sex med minderåriga, för lite pedofili har aldrig skadat någon inser vi när det kommer donalds.
Och vi ser också här på FB att lite pedofili/sex med minderåriga är inget att prata om och om det är donalds då.

Undra varför sekten är patologiskt livrädda för Soros för, och vad är hyckleriet om att han inte får använda sina pengar som han vill för, för det får ju alla andra i R göra.
Så vad är det hyckleriet om?
Citera
2025-08-29, 09:45
Medlem
Trump manglar på, förra veckan piskade han skiten ut sinoloa-kartellen och nu ger han sig på Europas fiende Nr1, Soros (Backad av Mossad så klart)

Sen är det bara det bara den israeliska lobbyismen kvar att rensa (islam också så klart) från Europa och väst så kanske vi kan ta oss ur skiten våra politiker sålt oss in i.

Det är mycket jobb dock
Citera
2025-08-29, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Yup, så måste det ju vara. tRump och Mossad är ju svurna fiender, det vet ju alla.
Får du tillräckligt med hjälp för att klara av att t ex betala räkningar?
Skulle det där likna en förolämpning?

Du får allt träna lite mer. Alpha 137 är inget för dig.
Citera
2025-08-29, 12:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
Och hur skiljer sig det mot all pedofili i ditt favoritparti centern, eller alla höga höns ur demokraterna som hängt på ön mycket oftare, även era hollywoodkändisar samt de kända forskare som hängt där.. de som ni avgudar så högt.

Sedan är inte umgänge med 16 åringar pedofili som du vet, men låtsas om är pedofili. Det är i vissa länder olagligt och definitivt olämpligt, men alla , även efterblivna idioter som dig förstår förmodligen att det heter hebefili, men i er4 dagliga hysteri att smutskasta använder ni medvetet pedofili istället iom att alla då blir ännu mer hatiska, vilket är ert enda syfte. Faktum är att ni inte bryr er ett skit om dessa unga tjejer, precis som ni ej bryr er ett skit om alla brittiska vita tjejer som utsatts systematiskt för grooming neddrogning och våldtäkter och påtvingad prostitution från en massa getknullare ni vänsterliberaler massimporterat till väst. Ni är de äckligaste människorna som finns.
Att börja prata om andra är till ingen hjälp, utan bara bevisar min tes att lite pedofili är väl int farligt omd et är donalds.

Men varför sekten är patologiskt rädda för soros har jag aldrig förstått mig på¨ens en gång, för det saknar logiska grunder.
Citera
2025-08-29, 12:07
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Men varför sekten är patologiskt rädda för soros har jag aldrig förstått mig på¨ens en gång, för det saknar logiska grunder.

Soros är en finansiär av kriminella organisationer, som ägnar sig åt samhällsomstörtande verksamheter. Det är konstigt att han inte fört til lrätten tidigare, men sådant är ju inte tänkt att hända de rikaste kriminella i våra smahällen.
Citera
2025-08-29, 12:10
Medlem
klybans avatar
Citat:
Soros är en finansiär av kriminella organisationer, som ägnar sig åt samhällsomstörtande verksamheter. Det är konstigt att han inte fört til lrätten tidigare, men sådant är ju inte tänkt att hända de rikaste kriminella i våra smahällen.
Vad är kriminellt, och vilken dom pratar du om?
Utan detta så är det bara konspirationer du ger, och dom saknar värde för allt i den riktiga världen.
Citera
2025-08-29, 12:22
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
Skulle det där likna en förolämpning?

Du får allt träna lite mer. Alpha 137 är inget för dig.
Finstrukturkonstanten ingick iofs i mitt doktorerande i fysik. Är det verkligen möjligt att du har koll på den, men inte på tRumps relation till Israel, och att du är foliehatt om Soros? Även en blind höna..?
Citera
2025-08-30, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Finstrukturkonstanten ingick iofs i mitt doktorerande i fysik. Är det verkligen möjligt att du har koll på den, men inte på tRumps relation till Israel, och att du är foliehatt om Soros? Även en blind höna..?
Jag hade koll på det. Ville bara få dig att skryta akademiskt. Där klarar du dig. Men som med så många andra tråkknullande (Som kvinnorna säger) akademiker så har ni noll koll på den riktiga världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in