2025-08-28, 12:48
Medlem
https://www.fotbollskanalen.se/sverige/svensk-klubbledare-kopte-sex-oppnar-for-att-sluta/?utm_source=twitter_fk&utm_medium=social&utm_campa ign=fotbollskanalen_nyheter

Vilken ledare är det?
Citera
2025-08-28, 12:54
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuisVonKongo
https://www.fotbollskanalen.se/sverige/svensk-klubbledare-kopte-sex-oppnar-for-att-sluta/?utm_source=twitter_fk&utm_medium=social&utm_campa ign=fotbollskanalen_nyheter

Vilken ledare är det?

För folk som inte vill klicka på länkar, vad står det i artikeln?
Citat?
Citera
2025-08-28, 12:59
Medlem
"Karl" har erkänt och dömts för att ha köpt sex av en prostituerad.
Men jobbet som ledare i en svensk förening har han kvar.
Nu reagerar föräldrar med barn i verksamheten.
- Vi tycker att han ska bort, säger en förälder.
- Vill man att jag ska sluta? Då gör jag det, svarar "Karl".
Citera
2025-08-28, 13:15
Medlem
grungewhores avatar
Vilken jävla moralpanik. Och vem är det som skvallrat? Låter som en klubb på mindre ort där snacket går fortare. Behöver ju inte vara någon av elitklubbarna bara för att han varit elitspelare.
Citera
2025-08-28, 13:47
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuisVonKongo
"Karl" har erkänt och dömts för att ha köpt sex av en prostituerad.
Men jobbet som ledare i en svensk förening har han kvar.
Nu reagerar föräldrar med barn i verksamheten.
- Vi tycker att han ska bort, säger en förälder.
- Vill man att jag ska sluta? Då gör jag det, svarar "Karl".

Ja det allra bästa är nog att han avslutar sitt uppdrag som ledare om föräldrarna inte vill att han ska vara kvar.
Citera
2025-08-28, 14:15
Medlem
ingetbranicks avatar
Hade han dömts för rattfylla, stöld eller ringa misshandel hade man förmodligen tyckt att det var viktigt att ge alla en andra chans, och det hade ju ändå inget med verksamheten att göra. Men nu har han haft sex med en annan vuxen människa enligt överenskommelse vilket är något helt annat och så mycket allvarligare och hemskare. Nån måste ju tänka på baaaaarnen!

Fint också att se att media tar sitt ansvar som moralpoliser.
Citera
2025-08-28, 14:31
Medlem
kalkryggars avatar
Var har han köpt snusket. I Sverige eller utomlands? Har han köpt det där det är lagligt med sexköp?

Har han köpt där det är lagligt så ska väl föräldrarna lyfta fram honom för sina barn som en förebild. Här har vi en man som gör rätt för sig och betalar för fittan istället för att utnyttja en tjej.
Citera
2025-08-28, 14:32
Medlem
5549s avatar
"Karl" och föreningens ordförande framstår som de vettiga i den här historien. Rätt åtgärder har skett från arbetsgivare och "Karl" erkänner dessutom inför rättsväsendet och tar sitt straff. Även en fjantig "12-stegsmetod" med konsulter/livscoacher har genomförts.

Man undrar om journalisten har en privat koppling till det hela.
Citera
2025-08-28, 14:57
Medlem
Statsminister2030s avatar
Frågan är väl varför "Karl" erkänner. Han skulle nekat och sen sökt upp polisens spanare och misshandlat honom svårt. Jävla kärringtakter och erkänna brott.
Citera
2025-08-28, 19:22
Medlem
Han överväger alltså att sluta köpa sex ?
Citera
2025-08-28, 20:18
Medlem
kackelstinas avatar
Åh nej, nån har haft sex igen!
Citera
2025-08-28, 20:53
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Innan domen berättade jag allt för styrelsen. Styrelsen sa att jag var tvungen att gå en 12-stegsrehab (12-stegsbehandling, reds. anm) och det har jag gjort.

Fyfan vilket svin har valt att ha heterosex och dessutom betala för det. Hoppas han blir frisk efter 12 stegs programmet. Jag gissar det är någon från BP om man ska gå efter beskriven i artikeln?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in