• 1
  • 2
2025-08-27, 14:44
Medlem
En advokat i Västmanland är häktad misstänkt för grov kvinnofridskränkning.

Enligt misstankarna ska han under sommaren ha slagit sin sambo flera gånger.

Det hela ska ett barn ha sett.

https://www.sverigesradio.se/artikel...t-sambo-haktad

Vem är advokaten?
Citera
2025-08-27, 15:25
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Jag hoppas att han får en bra Advokat, jag såg att de flesta Advokatbyråer fanns i Västerås, de var ju ett antal.
Citera
2025-08-27, 15:34
Medlem
halaltarzans avatar
Hade kärringen gjort något då, eller var det oprovocerat?
Citera
2025-08-27, 17:32
Medlem
Nej, en man som upprepade gånger slår sin partner har inte blivit provocerad att göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Hade kärringen gjort något då, eller var det oprovocerat?
Citera
2025-08-27, 22:54
Medlem
Finns en MJ som betett sig illa förr i tiden, men är runt 60 gissar jag så att barn sett ngt är långsökt, gissar jag..
Citera
2025-08-28, 00:26
Det sägs att det är en J.A som är häktad
Senast redigerad av Kaoset82 2025-08-28 kl. 00:38.
Citera
2025-08-28, 00:39
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoset82
J*cob *sp är det som är häktad.

*a

Han har solglasögon på profilbilden . Rätt suddig bild. Hans dotter överst. Hela facebooken andas ” jag är en bra och tokig pappa som värnar om familjen ” .
Helvete vilken bullshit . Stackars stackars lilla tös också. Hoppas hon inte minns något när hon blir äldre .
Citera
2025-08-28, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Han har solglasögon på profilbilden . Rätt suddig bild. Hans dotter överst. Hela facebooken andas ” jag är en bra och tokig pappa som värnar om familjen ” .
Helvete vilken bullshit . Stackars stackars lilla tös också. Hoppas hon inte minns något när hon blir äldre .

Förutsatt att det är sant.
Kvinnor kan säga vad som helst vid en separation.
Citera
2025-08-28, 13:05
Medlem
Låter som att de har beslutat att separera efter sommaren och frun då hittar på skit för att hämnas.

Svenska domstolar ska skämmas för sina slentrianhäktningar.
Citera
2025-08-28, 16:36
Ni har både rätt och lite fel. Att han slagit henne är nog med största sannolikhet sant. Dock så är hon inte heller oskyldig så jag hoppas han anmäler tillbaka faktiskt.
Citera
2025-08-28, 22:06
Medlem
En hyvens kille säkert! Precis som alla andra män som slår kvinnor🤦🏼‍♀️ (sarkastisk för den som inte förstår).

Prickad av advokatsamfundet är han också.
Citera
2025-08-29, 14:23
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar

Citat:
Ursprungligen postat av MsLaw
En hyvens kille säkert! Precis som alla andra män som slår kvinnor🤦🏼‍♀️ (sarkastisk för den som inte förstår).

Prickad av advokatsamfundet är han också.
Ja i Sverige är man på förhand dömd oavsett om man älskar sin familj eller inte. Han måste ju vara skyldig till att ont på jorden. Han är ju en vit man.

Ju äldre jag är desto mer förstår jag att vissa kvinnor, absolut inte alla men många, behöver ett kok stryk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in