• 2
  • 3
2025-09-08, 19:43
Medlem
Little.Geezers avatar
Googlar man på GMs namn så kommer en del kuriosa upp. Samme kändis från serien som tidigare nämnts men också att han hade problem att bli antagen till polisskolan. Sen när han väl blir polis så klarar han inte av att hålla sig inom ramarna.

Lite underligt också hur han har råd med ”särskilt dyra skor” (som det stod i stämningsansökan) och Rolexklocka som nån nämnde.

Anmärkningsvärt är också att alla klipp på hans YT kanal är borttagna. Känns inte så genomtänkt att ha sina initialer i namnet, blir ju rätt lätt att lista ut. Han lär torska så det sjunger om det. Hittade inget men har PAN kommit med utlåtande om han får behålla jobbet vid fällande dom?
Citera
2025-09-08, 20:25
Medlem
KebabneKajses avatar
Har en otroligt fin film på honom när han sitter med ett knä i ryggen på en kille och säger "rör nån av er händerna så smäller det" till 2 killar som står breve 😂
Citera
2025-09-09, 21:02
Medlem
farbrorstuarts avatar
Jag har jobbat med detta illojala as i tuben i några år. Han flirtade med allt som hade en fitta mellan benen, då menar jag allt! Alla hans omhändertaganden/gripanden antingen rånade han eller bokstavligen talat pyntade så mycket så inte ens föräldrarna kände igen personen. När jag hörde att detta kräk skulle bli polis blev jag på riktigt rädd, han är både farlig och illojal. Att han har en rolex på armen är enbart ett tecken på kriminalitet då han knappt hade mat för dagen när vi jobbade. Ordningsvakt är högre avlönade än poliser.. Jag hoppas och tror detta blir slutet för detta avskum, han kommer få svårt att få ett jobb i framtiden. Han ÄR ett äckel på riktigt, försöker att inte låta hatet ta över när jag skriver det här men jag har firat hans misslyckande och det gjorde jag med medikament ifrån Mehmets realåda! Hoppas ni har förståelse för mitt hat.
Citera
2025-09-09, 22:08
Medlem
Topol-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabneKajse
Har en otroligt fin film på honom när han sitter med ett knä i ryggen på en kille och säger "rör nån av er händerna så smäller det" till 2 killar som står breve 😂

Men fram med den då!!!!
Citera
2025-09-09, 22:10
Medlem
Topol-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorstuart
Jag har jobbat med detta illojala as i tuben i några år. Han flirtade med allt som hade en fitta mellan benen, då menar jag allt! Alla hans omhändertaganden/gripanden antingen rånade han eller bokstavligen talat pyntade så mycket så inte ens föräldrarna kände igen personen. När jag hörde att detta kräk skulle bli polis blev jag på riktigt rädd, han är både farlig och illojal. Att han har en rolex på armen är enbart ett tecken på kriminalitet då han knappt hade mat för dagen när vi jobbade. Ordningsvakt är högre avlönade än poliser.. Jag hoppas och tror detta blir slutet för detta avskum, han kommer få svårt att få ett jobb i framtiden. Han ÄR ett äckel på riktigt, försöker att inte låta hatet ta över när jag skriver det här men jag har firat hans misslyckande och det gjorde jag med medikament ifrån Mehmets realåda! Hoppas ni har förståelse för mitt hat.

Jobbade aldrig med honom men kände inget förtroende för honom, CSG gjorde väl honom till arbetsledare innan han kom in på grisfarmen?
Citera
2025-09-10, 13:55
Medlem
farbrorstuarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topol-M
Jobbade aldrig med honom men kände inget förtroende för honom, CSG gjorde väl honom till arbetsledare innan han kom in på grisfarmen?

Precis, arbetsledare blev han. Vet CSG hade en pillertorsk med arbetandes hos dig, käkade piller som om det vore läckerol. Han blev först arbetsledare sen ställföreträdande driftschef. Så för att klättra på CSG ska du tydligen ha ett missbruk av något slag. Jag har otroligt mycket på just Äckelvall då vi jobbade väldigt mycket ihop och även sida vid sida i patrull.
Citera
2025-09-23, 08:29
Medlem
Haha roligt förhör med chefen från bilfirman som Per lånat bilarna ifrån. Han inser att han har gjort bort sig i förhöret och kan inte riktigt stå för att Per aldrig har kört en bil en endaste gång, när förhörsledaren säger att han nog kommer få vittna i rätten. Han kommer åka dit på mened om Per fälls.
Citera
2025-09-23, 11:38
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Han kom inte in till polishögskolan pga att han varit med på tv/tunnelbanan då?
Citera
2025-09-30, 12:43
Medlem
Topol-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Han kom inte in till polishögskolan pga att han varit med på tv/tunnelbanan då?

Det framgår ju tydligt i tråden och FUP att han är polis sedan flera år tillbaka!!!!
Så då har han väl gått på Polishögskolan, eller hur?
Citera
2025-09-30, 12:48
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topol-M
Det framgår ju tydligt i tråden och FUP att han är polis sedan flera år tillbaka!!!!
Så då har han väl gått på Polishögskolan, eller hur?

Han var väl inte polis när han medverkade i serien, polis blev han ju isf efter medverkan och då är ju frågan: hjälpte det till att få en plats inom polisen pga att han varit medverkande i en serie som gått på tv under bästa sändningstid och ansågs lite som en "b-kändis"??
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in