• 2
  • 3
2025-08-26, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Ær bruden bartjej??

Ser så ut
Citera
2025-08-26, 10:05
Medlem
slagskotts avatar
Jag har sett lite om honom på youtube och han jobbar ju hårt för att skramla till sin rally satsning, det finns betydligt sämre ideal i media.
Citera
2025-08-26, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har bara sett lite på Youtbube och där håller de på som ett kärlekspar. Menar du att det är nyligen som han sagt att de inte är ett par?

Om de inte var ett par varför skulle hon flänga efter honom som en höna då för?

Tror dom är ett par fortfarande? Också kollat lite på youtube och det är klart underhållande.
Dock av instagram och här att döma så verkar han provocera ensamstående män i glesbyggd något oerhört?
Mycket struntprat om Mod och generellt avundsjuka mot Tim och hans välförtjänta framgång.
Ung framåt kille som är riktigt duktig på att ratta bil och en skicklig entreprenör av allt att döma samt en snygg och karismatisk flickvän. Klart folk blir bittra.
Citera
2025-08-26, 11:19
Medlem
Det är ännu ett program i mängden som propagerar för blandning av raser. Dessutom en thailändska... thailändskor och filippinskor är ju de värsta golddiggers som finns.
Citera
2025-08-26, 15:09
Medlem
VolvoSonetts avatar
Tim har en sjuk talang att köra bil. Han kör inte många tävlingar per år och kan glassa i Thailand på vintern och komma hem och prestera direkt. Om han hade lagt all sin energi på bilåkandet hade han kunnat gå långt.

Tyvärr ägnar han alldeles för mycket tid åt att synas på event, sälja tveksamma produkter och vara aktiv på sociala medier.

Men man kan aldrig ta ifrån honom att han är en duktig rallyförare och entreprenör. Det sistnämnda är dock ingenting som intresserar mig det minsta.
Citera
2025-08-26, 15:14
Medlem
VolvoSonetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddnacke
Tror dom är ett par fortfarande? Också kollat lite på youtube och det är klart underhållande.
Dock av instagram och här att döma så verkar han provocera ensamstående män i glesbyggd något oerhört?
Mycket struntprat om Mod och generellt avundsjuka mot Tim och hans välförtjänta framgång.
Ung framåt kille som är riktigt duktig på att ratta bil och en skicklig entreprenör av allt att döma samt en snygg och karismatisk flickvän. Klart folk blir bittra.

Han har en amerikansk approach i Sverige, det går inte hem i stugorna. Han är fåfäng och att som man vara fåfäng är ju det löjligaste som finns. Att sitta och glassa i Thailand när de andra ligger och försöker skruva ihop bilen är väl inte skitsnyggt.

Men

Han har jättemycket fans. Är en profil i bilvärlden. Barn och tonåringar älskar Tim. Något av en förebild.
Citera
2025-08-26, 16:27
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddnacke

Det är märkligt hur olika vi fungerar som människor. Själv blir jag glad över att han har lycktas skapa ett sånt bra liv. Det är såna som den killen som gjorde att jag själv hittade kraft att skapa ett framgångsrikt liv. Nu gjorde jag det för såpass längesen att just han inte fanns i bilden.

Men om jag var i 20 års åldern idag så skulle jag nog ganska säkert använt honom som inspiration till att skapa ett framgångsrikt liv.

Men istället är folk bittra för de tror inte att de själva klarar av att skapa ett sånt liv åt dem själva.
Citera
2025-08-27, 07:20
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeatherCloud
Det är ju ganska uppenbart att Mod inte är att litq på. Hon söker ju ständigt bekräftelse på sociala medier och i senaste programmet så verkar det ju framgå ”mellan raderna” att hon inte varit helt trogen.
Jag har precis sett båda avsnitten och exakt när och vad menar du skulle peka på vad du säger? Timestamp?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in