2025-09-22, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKvinna
Etnisitet er avgjørende i denne saken.
har du glemt hva jeg spurte deg om?
Etnisitet??? Hvorfor ia lle verden er dette avgjørende i denne saken?
Mener du hans etnisitet er avgjørende i forhold til hans handlinger? Hvorfor mener du det i så fall?
Citera
2025-09-24, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indocte
har du glemt hva jeg spurte deg om?
Etnisitet??? Hvorfor ia lle verden er dette avgjørende i denne saken?
Mener du hans etnisitet er avgjørende i forhold til hans handlinger? Hvorfor mener du det i så fall?

Han er jo ikke tysker, selv om han er født i Tyskland. Etnisiteten er serbisk, deretter kommer han til Norge. Han er jo heller ikke norsk.
Citera
2025-09-26, 09:23
Medlem
Citat:
Han er jo ikke tysker, selv om han er født i Tyskland. Etnisiteten er serbisk, deretter kommer han til Norge. Han er jo heller ikke norsk.

Så fordi han ikke er norsk eller tysk, blir etnisiteten viktig eller avgjørende for saken?
Citera
2025-09-26, 09:24
Medlem
Citat:
Mener du at denne etnistyeten påvirker hans handlinger og er skyld i disse?
Citera
2025-09-26, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polifire
Så fordi han ikke er norsk eller tysk, blir etnisiteten viktig eller avgjørende for saken?

Det kan jo være at han selv har følt på utenforskap ved både å ha en annen etnisitet samt det å vokse opp under barnevernet.
Tidlige tap i kombo med det å være annerledes, kan være en vei inn i ismer og hatretorikk.
Utrolig nok så finnes det også mørkhudede nynazister som svenskenes Jackie Arklöv:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Jackie_Arkl%C3%B6v
Citera
2025-09-26, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indocte
Mener du at denne etnistyeten påvirker hans handlinger og er skyld i disse?

Jeg har skrevet til deg at fyren er serber. Hans etnisitet er ikke tysk selv om han er født der. Han er heller ikke norsk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in