2025-08-23, 22:02
Medlem
jhww82s avatar
Netanyahu förtjänar dödsstraffet efter att ha lagförts i Haag. En riktigt ondskefull man.

Ebba Busch, Alice Teodorescu Måwe och Jimmy Åkesson har blod på sina händer då de uppmuntrar Israel till att begå vidriga krigsbrott.

Innan 2:à världskriget fanns det svenska politiker som stöttade Hitler. Idag finns det svenska politiker som stöttar Netanyahu och Smotrich.
Citera
2025-08-23, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Myten om att Hamas skulle stjäla biståndet behandlas i relevant tråd: (FB) Nödhjälpsläget i Gaza: Inga bevis för att Hamas stjäl bistånd

Det som är otroligt är hur lättlurade ni israelkramare är.
Bara för det inte finns bevis för något säger noll om hur det står till egentligen, du försöker manipulera folkmassorna en ytterligare gång.

Ska ni terrorkramare säga.
Citera
2025-08-23, 22:05
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Världen rapporterar inte om skottlossningar "inifrån folkmassorna". Världen rapportera heller inte om att Hamas genast gick ut och varnade gazabor från att hämta mat hos GHF när projektet inleddes. Allvarliga repressalier skulle bli följden för den som var fräck nog att hämta mat där. Gissa vilka "repressalier" som avsågs.

Du hävdar mycket men presenterar inga källor. Kan du göra det?
Citera
2025-08-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Netanyahu förtjänar dödsstraffet efter att ha lagförts i Haag. En riktigt ondskefull man.

Ebba Busch, Alice Teodorescu Måwe och Jimmy Åkesson har blod på sina händer då de uppmuntrar Israel till att begå vidriga krigsbrott.

Innan 2:à världskriget fanns det svenska politiker som stöttade Hitler. Idag finns det svenska politiker som stöttar Netanyahu och Smotrich.
Jag hoppas du trollar. Annars är du inavlad. Herrejösses hur efterbliven man kan vara, nu säger jag inte att Israel inte begått krigsbrott då det är oundvikligt i krig men du har köpt terroristerna propaganda rakt av utan att reflektera eller göra någon research i ämnet - enbart lyssnat på researchen som kommer från aktivister eller infiltrerated organisationer som har en agenda med judehat och stöd för terroristiska islamister.

I verkligheten är det tvärtom, folk som stödde Hitler kan likställas med folket som stödjer Hamas, som vill ha en ny förintelse på judar. Dina manipulationer funkar inte på intelligenta icke terrorist folkmassor.

Ser många bra & vettiga muslimer stödja Israel på nätet/sociala medier, då man avskyr vad terrorister gjort med deras länder.

Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Du hävdar mycket men presenterar inga källor. Kan du göra det?
Ska du säga.
Dina "källor" av infiltrerade organisationer såsom UNRWA och dylikt är inga källor utan propaganda.
Vad någon random organisation säger väger noll egentligen då vemsomhelst kan ligga bakom organisationen.
Jag kan starta en organisation som säger sig vara emot krig men sponsra krig i skymundan, det betyder inte att man bör lita på sagda organisation.
Senast redigerad av EpicUsername 2025-08-23 kl. 22:10.
Citera
2025-08-23, 22:08
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Ett av problemen är ju att FN, UNRWA, SIDA m.fl., m.fl. organisationer är infekterade av terroristerna. Plus att 85 % av maten stjäls av gängkriminella galna muslimer och säljs till ockerpriser eller ges som mutor till den egna befolkningen som bistår med terroristuppdrag, även småungar tvingas av muslimska pallarna att utföra livsfarliga terroristuppdrag.

Allt ovanstående vill pallevänstern inte höra talas om, särskilt inte Socialdemokraterna som riskerar att förlora 20 % av sina röster om de går emot terroristerna i muslimska brödraskapet.

Israel är den fria världens beskyddare i mellanöstern, leve dess folk, militär och ledare.

Lol. Vilka tror du det är som driver på för massinvandring här i Europa?
Citera
2025-08-23, 22:08
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Jo känns så, allt för makten för M verkar det som.

I och med denna konflikten sprids med massa lögner och propaganda på nätet/sociala medier(ofta folk som är riktiga judehatare och islamister som sprider den agendan, förklädd lögnaktigt i humanism och godhetens färger och nazism förklädd till "antisionism" - samtidigt så glömmer ofta dessa propagandister säga sionister utan säger judar rakt ut - freudian slip), samt lyckats att hjärntvätta lågbegåvade så såg M sin chans till att vinna röster från dessa obildade typer. Man vet mest troligen sanningen men väljer att ljuga bara för att vinna röster.

Nu när högern håller på att infiltreras och infekteras av terroragenda, varför rösta höger ens? Med vänstern blir välfärden åtminstone bättre.
Fast vänstern är väl ännu mer infekterad av islamism, som Muslimska brödraskapet. Högern, inte riktigt lika illa - än. Jag måste se tiden an där också. Utvecklas Sverige i riktning mot Tredje Riket, så emigrerar jag.
Citera
2025-08-23, 22:11
Medlem
Citat:
Fast vänstern är väl ännu mer infekterad av islamism, som Muslimska brödraskapet. Högern, inte riktigt lika illa - än. Jag måste se tiden an där också. Utvecklas Sverige i riktning mot Tredje Riket, så emigrerar jag.
Men inte hela vänstern, det är väl främst extremisterna och antisemitfolket som är ytterst små minoriteter även inom vänstern.

S vill bara vinna röster i verkligheten vet S sanningen angående denna konflikt känns det som, men trots detta skickar man skattepengarna till Hamas vilket är synd och skrämmer moraliska väljare från att rösta på partiet i fråga liksom.
Senast redigerad av EpicUsername 2025-08-23 kl. 22:24.
Citera
2025-08-23, 22:13
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Lol. Vilka tror du det är som driver på för massinvandring här i Europa?
Muslimska Brödraskapet har infiltrerat alla europeiska institutioner och partier i årtionden och lockat hit muslimer från MÖ. Och i moskéerna i Sverige ges order till medlemmarna att rösta på sossarna.

Israel vill verkligen inte skapa ett gigantiskt, judehatande vapen av EU mot sitt eget land. Men bra försök.
Citera
2025-08-23, 22:23
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Men inte hela vänstern, det är väl främst extremisterna och antisemitfolket som är ytterst små minoriteter även inom vänstern.

S bara vill vinna röster i verkligheten vet S sanningen känns det som.
Hoppas du har rätt! Ibland känns det som att hela vänstern är genomsyrad av antisemitism. Men det är väl för att jag har låtit den här konflikten tränga innanför huden på mig och jag ser antisemiter överallt. Måste distansiera mig, känner jag.

Läser en bok om Sverige under WW2, och det gläder mig att majoriteten av svenskarna ogillade nazisterna även om samlingsregeringen och svenska kyrkan var mer åt pro-hållet. Förhoppningsvis är det likadant i dag. Att många röstade på Israels bidrag i Eurovision tyder på det - medan statsmedia gick i taket alldeles.
Senast redigerad av ReedMe 2025-08-23 kl. 22:42.
Citera
2025-08-23, 22:27
Medlem
LittleFishs avatar
Om det hade varit svält på riktigt så hade alla i Gaza varit döda nu vid detta laget. Det är bara rent bullshit att det skulle råda svält. Det rasar in mat i Gaza från alla möjliga biståndsorganisationer. Gazas befolkning ökar till och med.
Citera
2025-08-23, 22:30
Medlem
Citat:
Hoppas du har rätt! Ibland känns det som att hela vänstern är genomsyrat av antisemitism. Men det är väl för att jag har låtit den här konflikten tränga innanför huden på mig och jag ser antisemiter överallt. Måste distansiera mig, känner jag.

Läser en bok om Sverige under WW2, och det gläder mig att majoriteten av svenskarna ogillade nazisterna även om samlingsregeringen och svenska kyrkan var mer åt pro-hållet. Förhoppningsvis är det likadant i dag. Att många röstade på Israels bidrag i Eurovision tyder på det - medan statsmedia gick i taket alldeles.

Mjo, det är väl då antisemiterna är väldigt högljudda på nätet och dylikt.
Samt att propagadan och lögnerna dessa spridit lyckats att hjärntvätta politiker och övriga invånare.
Man kör även med fula knep såsom "om du inte stödjer den sidan vi anser ha rätt så är du rasist" samtidigt som man är en riktig rasist mot judar, typiskt hyckleri. Medan det ofta är tvärtom folk som inte gillar diskriminering mot minoriteter som markerar mot antisemitism. Att markera mot blodtörstiga terrorister som vill halshugga oss svenskar för vår livsstil är inte rasism, det är sunt förnuft. Tycker man är landsförrädare om man inte gör det.

Ja, tror att många tysta (men pålästa och upplysta) röstade på Israel då man är trött på Hamas propaganda och lögnerna om "den onda juden" och "folkmord" som IS spridit i decennier samt att låten var faktiskt bra.

Korrupta politiker är opportunister och därav hakar på terrorkramandet/antisemitismen/propagandan som är förklädd i godhetens färger. Sedan finns massvis med infiltreration både på nätet/media och partier.
Citera
2025-08-23, 22:39
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Mjo, det är väl då antisemiterna är väldigt högljudda på nätet och dylikt.
Samt att propagadan och lögnerna dessa spridit lyckats att hjärntvätta politiker och övriga invånare.
Man kör även med fula knep såsom "om du inte stödjer den sidan vi anser ha rätt så är du rasist" samtidigt som man är en riktig rasist mot judar, typiskt hyckleri. Medan det ofta är tvärtom folk som inte gillar diskriminering mot minoriteter som markerar mot antisemitism. Att markera mot blodtörstiga terrorister som vill halshugga oss svenskar för vår livsstil är inte rasism, det är sunt förnuft. Tycker man är landsförrädare om man inte gör det.

Ja, tror att många tysta (men pålästa och upplysta) röstade på Israel då man är trött på Hamas propaganda och lögnerna om "den onda juden" och "folkmord" som IS spridit i decennier samt att låten var faktiskt bra.

Korrupta politiker är opportunister och därav hakar på terrorkramandet/antisemitismen/propagandan som är förklädd i godhetens färger. Sedan finns massvis med infiltreration både på nätet/media och partier.
Att använda civila gazabor som ett vapen mot juden - det är ondska på riktigt.

Varje gång IDF vill flytta civila från ett område för att kunna komma åt Hamas, har nazisterna skrikit i högan sky. Man vill att IDF ska tvingas döda civila eftersom nazisternas långsiktiga mål är att utplåna Israel. Gazabornas död är ett perfekt propagandavapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in