2025-08-23, 17:48
Medlem
Storstark68s avatar
Umeå har transformerats från en stillsam och trygg stad till ett migrantparadis som styrs av rödgardister och tokfeminister sedan 90talet. Så jävla tragiskt när vänsterpacket förstör välfungerande städer och dessutom känner stolthet för sina grova misstag. Kan bara hoppas att det äntligen bildas medborgargarden som åker runt där babbeslöddren härjar. Hårt ska alltid mötas av ännu hårdare.
Citera
2025-08-23, 18:56
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Undrar bara vad du menar med det?
Skrev du fel och menar föräldrarna till smutset som gav sig på Luna?

@Lex Luna

Jag menar det jag skrev, att jag blir inte förvånad över om även detta monstrets (16-åringen i detta brott då alltså) föräldrar har vetskap om hur han beter sig, men inte ser något fel i detta.
Precis som föräldrarna till kräket (som gav sig på Luna) visste vad deras son tidigare hade gjort.

Edit; nu är jag inte jätteinsatt i detta fall så ska kanske skriva också att jag har ingen koll på familjekonstellationen här.
Om mamma/pappa ens finns i Sverige etc.
Senast redigerad av MissDecibella 2025-08-23 kl. 18:58.
Citera
2025-08-23, 19:12
Medlem
SosseIslamisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Jag menar det jag skrev, att jag blir inte förvånad över om även detta monstrets (16-åringen i detta brott då alltså) föräldrar har vetskap om hur han beter sig, men inte ser något fel i detta.
Precis som föräldrarna till kräket (som gav sig på Luna) visste vad deras son tidigare hade gjort.

Edit; nu är jag inte jätteinsatt i detta fall så ska kanske skriva också att jag har ingen koll på familjekonstellationen här.

F*ad H*ssans familj:

H*mdi *li *hmed (40 år)
*mar H*ssan S*briie (38 år)
H*ni M*hamed (20 år)
F*ad *mar H*ssan (16 år)

Jag tror som du, att desto grövre brott F*ad begår mot det svenska samhället, desto större respekt får han i familjen och deras klan.
Citera
2025-08-23, 19:32
Avstängd
BaronAfTrosas avatar
Tänker er rubrikerna om det hade varit en Svenne på 16 som gjort samma mot en neger på 8, och sagt "han såg ut som en terrorist, han kanske hade gått med i Hamas"

Då mina vänner hade samtlig svensk media gått bananas, nu knäpptyst.
Citera
2025-08-23, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Tänker er rubrikerna om det hade varit en Svenne på 16 som gjort samma mot en neger på 8, och sagt "han såg ut som en terrorist, han kanske hade gått med i Hamas"

Då mina vänner hade samtlig svensk media gått bananas, nu knäpptyst.

Så är det också, och man är så van vid att det är så att man knappt ens tänker på det.

Men det är ju egentligen helt groteskt.

Media vill skydda den här gärningsmannen. "Han är så ung", "läsaren kan bli rasist om vi skriver sanningen".

Men hade det varit ombytta roller så hade de lett lynchmobben mot "rasisten".

De hatar oss.
Citera
2025-08-23, 19:45
Medlem
Mercedes avatar
Citat:

fast du skrev: "men är väl som Lunas föräldrar, dvs totalt obrydda.."
Citera
2025-08-23, 20:52
Medlem
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SosseIslamism
Tror knappast att denna somaliefamilj läser / tittar på svensk MSM. Deras hat mot allt som är svenskt kommer antagligen från moskén eller deras klanvänner.

Och dom får sin information från medierna jag skrev.
Citera
2025-08-23, 22:16
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
fast du skrev: "men är väl som Lunas föräldrar, dvs totalt obrydda.."

Åh jisses, ja det gjorde jag ju ..
Vad jag menade var givetvis som ”gm:s föräldrar i Lunas fall”..

Gick lite snabbt där, och är tacksam över att du påpekade det för det blev väääldigt fel där.
Givetvis menade jag inte Lunas föräldrar.
Citera
2025-08-23, 22:27
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Åh jisses, ja det gjorde jag ju ..
Vad jag menade var givetvis som ”gm:s föräldrar i Lunas fall”..

Gick lite snabbt där, och är tacksam över att du påpekade det för det blev väääldigt fel där.
Givetvis menade jag inte Lunas föräldrar.
Ingen fara, förstod nästan det

Ja smutsets föräldrar tyckte ju att det bästa var att han skulle få stanna kvar hemma, att han nu förstod att det han gjorde var fel.
Skulle inte bli alltför förvånad om de sållat sig till "Svenska myndigheter kidnappar våra barn"
Citera
Parongatans avatar

Moderatormeddelande

Postat av Parongatan 2025-08-24, 02:29
Moderator
Trots tidigare moderatorsmeddelande om att diskussionen om barns trafikmognad inte hör hemma i den här tråden, fortsätter flera att fortsätta den diskussionen. Tråden återigen rensad och nu även flera varningar utdelade. Ännu fler varningar finns att tillgå för den som trotsar reglerna härinne.

/Moderator
2025-08-24, 03:48
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Lenny får ta lagen i egna händer. En eventuell villkorlig dom för misshandel om man åker fast kan man leva med. Hade en neger eller någon utsatt min son för förnedringsrån hade jag definitivt gjort något så han fått något men av det. Skenavrättning eller brutit av fingrar t.ex.
Föräldrar kan inte vara såhär mesiga som låter staten ge ett ickestraff till en utvecklingsstörd neger som inte har i vårt land att göra.
I min ålder kan man ta lagen i egna händer (med risk att få en hel klan av sandnegrer efter sig) Har man en åttaåring så är man troligen mellan 28 och 40, familjeförsörjare, mitt i karriären.
Kanske inte rätt tidpunkt i livet att bryta fingrarna av en 16åring?

Straffet för 16åringen blir villkorligt med saft och bullar hos en soc-tant varannan vecka.
Då har han lärt sig något. Man kan göra såhär utan att det händer ett jävla piss för svenskt rättssystem är anpassat efter svenskar.

Grattis Sverige till vår nye hedersmedborgare!
Citera
2025-08-24, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Lenny får ta lagen i egna händer. En eventuell villkorlig dom för misshandel om man åker fast kan man leva med. Hade en neger eller någon utsatt min son för förnedringsrån hade jag definitivt gjort något så han fått något men av det. Skenavrättning eller brutit av fingrar t.ex.
Föräldrar kan inte vara såhär mesiga som låter staten ge ett ickestraff till en utvecklingsstörd neger som inte har i vårt land att göra.
Ja så säger alla internet krigare som inte hade gjort ett skit om något faktiskt hade hänt.
Det är alltid folket som snackar som gör allra minst när det väl gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in