2025-08-22, 12:38
Medlem
Ett av mina X fick njurbäckeninflammation, enligt läkaren var detta det värsta i smärtväg som kroppen kunde hitta på.
Citera
2025-08-22, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Hade en vän vars pappa hade detta. Han kunde ej bo med sin kvinna utan hade egen lägenhet där han satt i sin fåtölj i mörkret utan ljus. Det verkade vara otroligt jobbigt.
Usch va hemskt.

Fan vet inte om inte självmord hade varit högst på listan om man fått denna skit. Verkar vara bland det värstas som kan drabba en som inte samtidigt dödar (utan istället gör ditt liv till ett levande helvete).
Citera
2025-08-22, 13:00
Medlem
ReijoHervonens avatar
Brännskador ska vara värst har jag hört av såna som jobbar i vården.
Citera
2025-08-22, 13:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag har åkt på en jobbig tandvärk. Var hos tandläkaren som konstaterade att det är en visdomstand som från sidan håller på att borra sig in i en kindtand. Har fått tid för tandutdragning om två veckor. Till dess får jag härda ut.

Men vilken smärta gör mest ont av det man kan råka på?

Har hört att njursten kan gör jävligt ont.

gallsten är fan överjävligt
Citera
2025-08-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag har åkt på en jobbig tandvärk. Var hos tandläkaren som konstaterade att det är en visdomstand som från sidan håller på att borra sig in i en kindtand. Har fått tid för tandutdragning om två veckor. Till dess får jag härda ut.

Men vilken smärta gör mest ont av det man kan råka på?

Har hört att njursten kan gör jävligt ont.
Håller med, tandvärk är nog värst, du blir ju inte av med skiten å du kan inte sova eller ta nått som dämpar, lidigt väldigt av detta ett tag efter en infektion i en gammal lagning,
Citera
2025-08-22, 13:39
Avstängd
PeterJihadis avatar
Dränage av lunga.

Går dock över efter max en minut. Men det är den absolut värsta smärtan jag har upplevt.
Citera
2025-08-22, 13:50
Medlem
Har brutit ben, haft grov tandvärk, kraschat med motorcykel i hög fart, men ingenting går upp mot njursten.
Morfin hjälpte 0.
Den kvinnliga läkaren sa: ”jag har själv haft njursten, och det är mycket värre än att föda barn.”
Citera
2025-08-22, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heegmaster
Har brutit ben, haft grov tandvärk, kraschat med motorcykel i hög fart, men ingenting går upp mot njursten.
Morfin hjälpte 0.
Den kvinnliga läkaren sa: ”jag har själv haft njursten, och det är mycket värre än att föda barn.”
*gallsten*
Citera
2025-08-22, 14:24
Medlem
Amitriptylins avatar
Urdragen kindtand, njurstensanfall och migränanfall torde höra till de värre smärtorna.
Men av de mindre allvarliga så är nog slag mot knäskålen, att stöta till en bordskant med knäskålen är extremt smärtsamt men snabbt övergången.
Sparka rakt in i en sten med tårna är också fruktansvärt smärtsamt.
Citera
2025-08-22, 14:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Föda barn

Ja utan smärtstillande ja men nu finns de rätt bra läkemedel som hjälper.. skulle hellre föda barn än ha svår tandvärk igen.
Citera
2025-08-22, 14:31
Medlem
Kajahs avatar
Värsta jag varit med om är gallsten. Det var helt överjävligt!
Citera
2025-08-22, 14:34
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Att slå i en tå i en kant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in