Citat:
Ursprungligen postat av
HeyItsJimmy
På vilket sätt menar du att den skulle gynna en majoritet kvinnor? Genom evolutionen har ju kvinnor aldrig gynnats av att ha många sexpartners eftersom att kvinnor är mer sårbara såväl fysiskt som känslomässigt.
Kvinnor kanske inte precis gynnas av den sexuella revolutionen och efterföljande hook up kultur. Men det betyder inte att man inte spenderar mycket tid på att lura dem att kriga för sin rätt att vara slampor.
Feminismen handlar om att ta kvinnan från familjen och använda dem för företagen. CIA har pushat denna psyop via flera "stora feminister" som tex Gloria Steinmen.
Man har lyckats lura mindre begåvade "kvinnor" (feminister) att det är förtryckande att jobba för sin familj och sin ätt men att det är befriande att jobba åt företag.
Sedan är det som mycket vänsterdrägg, de har rätt olika åsikter och förenas mest i sitt hat mot västvärlden.
Dock är hook up kulturen jävligt överskattad i sin spridning. Det är en liten subkultur som väldigt få aktivt deltar i. Senaste siffrorna säger att ca hälften av män under 30 är oskulder i USA. Därför finns det skäl att rent semantiskt kritisera begreppet eftersom det inte precis är någon vidspridd kultur som många deltar i. Men de flesta vet nog ändå vad man menar...
Det handlar om normalisering av casual sex, hor eller vad man nu vill kalla det. Jag tror det är skadligt för majoriteten som deltar oavsett kön. Att skilja sex från kärlek skulle jag aldrig vilja göra.
Visst har studierna påvisat att kvinnor har mer ångest av att ligga runt än män, dock har jag aldrig sett någon av dessa studier som lyckats vikta in det faktum att kvinnor som grupp är mer neurotiska än män.
Så bara för att män har mindre ångest kring sina ligg så betyder det inte att det inte är skadligt för dem att doppa i varje villig gryta. Något jag själv hört från players är att de fått svårt att respektera kvinnor. Ofta för att de är så lika ur deras perspektiv då samma raggningstekniker fungerar på majoriteten.
Sedan finns det dokumentärer om folk som haft en "karriär" inom porr och hur deras liv blivit. De är dock lite svårt att veta om det är allt knullande eller mer livsstilen (inklusive drogerna) som skadat dem. Dessutom verkar det vara en industri som attraherar folk med existerande psykiska problem. Fast just psykisk ohälsa har sedan urminnes tider varit känt korrelera med ett promeskiöst leverne. Långt innan koncept som psyket existerade visste människor att de som ligger runt hejdlöst är trasiga själar.
Men nej nu ska vi låtsas vara någon helt ny existens och inte kan vi lära oss av våra förfäder, de hade ju inte ens wifi.