Citat:
Ursprungligen postat av
RandomWanderer
Nej. Ni Vänsterextrema är så efterblivna och korkade avskräden i mänskligheten att ni inte klarar av att döda Trump, som ni vill göra.
Kampen mot er vänsterextrema är nu i full gång och ni har redan förlorat.
Snart får sådana som du inte uttrycka erat hat och terror mot andra utan livstids fängelse eller avrättning i många länder.
Demokratin är alltså räddad från terror tack vare Trumps hårda krigsföring mot er ondska.
Fattar inte varför du och en del andra måste ge er på de som skriver här med sådana pinsamma och tråkiga uttryck som här ovan. Vad är det som saknas dig? Och vem är det som verkar hata här om inte du?
Jag är allt annat än vänstervriden och jag hör definitivt inte till de som skulle vilja vara delaktig i något mord på någon. Att jag däremot inte skulle gråta om någon galenpanna, oavsett vem, genomförde ett attentat mot Trump är en helt annan sak. Det är många vanliga välutbildade människor jag känner och umgås med som inte heller skulle gråta om så skedde. Har bekanta i USA som inte heller har mycket till övers för Trump, även om dom kanske inte uttrycker sig som jag gör.
Försök hålla dig till ämnet i stället för att kasta skit på de som skriver inlägg!