• 4
  • 5
2025-08-20, 09:33
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Den blir inte permanent större den återgår till normal storlek.
Samma sak med rösten.
Förövrigt blir fittan torr så det är inte så roligt som ni tror,

Har du något som stärker det du påstår? De flesta verkar ju säga att förstoringen är permanent.

Hur lätt en fitta blir våt och hur våt den blir, det skiljer sig ju enormt mycket från tjej till tjej. Vissa kan kan fan må bra att att bli lite torrare faktiskt Visst är det hett med en våt kåt tjej, men när det droppar i ansiktet på en så är det lite väl. Iaf för en torr fitta finns glidmedel och olja, nemas problemas.
Citera
2025-08-20, 09:35
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Har du något som stärker det du påstår? De flesta verkar ju säga att förstoringen är permanent.

Hur lätt en fitta blir våt och hur våt den blir, det skiljer sig ju enormt mycket från tjej till tjej. Vissa kan kan fan må bra att att bli lite torrare faktiskt Visst är det hett med en våt kåt tjej, men när det droppar i ansiktet på en så är det lite väl. Iaf för en torr fitta finns glidmedel och olja, nemas problemas.
Jag har träffat tjejer i verkligheten.
De flesta effekter av testosteron derivat är reversibla och det krävs enorma doser för att vitaliseringen ska ge permanenta skador.
Samma sak gäller om man behandlar PCOS.
Citera
2025-08-20, 09:37
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Hon njuter inte mer clitoris bli ömmare vid beröring.
Sluta runka till anabola porr.

De flesta påstår att tjejen njuter mer och blir kåtare..

Jag runkar inte till "anabola porr". Jag gillar stora blygdläppar och stor clitoris. Och det verkar de flesta tjejer göra också. Inget fel på extra muskulösa tjejer, men det är inget jag specifik går igång på eller något jag runkar till.
Citera
2025-08-20, 09:39
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Jag har träffat tjejer i verkligheten.
De flesta effekter av testosteron derivat är reversibla och det krävs enorma doser för att vitaliseringen ska ge permanenta skador.
Samma sak gäller om man behandlar PCOS.

Ok ok, intressant, jag tar det på allvar! Inte dykt in i den där Reddit tråden än heller som det tipsades om. Finns mkt att ta i beaktning kring hormoner och bättre att ta det säkra före det osäkra oftast. Speciellt när det gäller manligt könshormon och kvinnor.
Citera
2025-08-20, 09:42
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ok ok, intressant, jag tar det på allvar! Inte dykt in i den där Reddit tråden än heller som det tipsades om. Finns mkt att ta i beaktning kring hormoner och bättre att ta det säkra före det osäkra oftast. Speciellt när det gäller manligt könshormon och kvinnor.
Är du till exempel bekväm med att tjejen får skrovlig whiskey röst?
Jag har flera ggr hört vad man först tror är en 132 kilos bög bakom mig sedan vänder man sig om och det står en liten tjej där som pratar som en bögig version av Darth Vader.
Citera
2025-08-20, 10:16
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Är du till exempel bekväm med att tjejen får skrovlig whiskey röst?
Jag har flera ggr hört vad man först tror är en 132 kilos bög bakom mig sedan vänder man sig om och det står en liten tjej där som pratar som en bögig version av Darth Vader.

Hahaha nej för i helvete!
Eller ja alltså lite skrovlig röst har ju vissa tjejer (kan vara snygga ändå). Ä nog snarare kontrasten som skrämmer mest, om man hör att rösten blivit mörkare/mer manlig
Citera
2025-08-21, 13:36
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Så pass!
Endast en shot? Minns du hur mkt och vilken testo?

Flera injektioner med små små doser under några veckors tid
Citera
2025-08-21, 17:57
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Flera injektioner med små små doser under några veckors tid

Ok tack
Citera
  • 4
  • 5