Citat:
Ursprungligen postat av
Hatrunkaren
Jag finner inget värde av att skryta om mitt sexliv. Snacka om selfreport att tro att jag skryter...
Nej jag tycker att du är en motbjudande, kvinnohatanda, äcklig människa, det är sådana som dig som jag vill radda upp mot en mur och arkebusera.
Ni förstör, inte bara ett meningslöst forum som detta, men hela världen. Vi andra, vuxna, rimliga, människor blir tvungna att sitta och lyssna på erat motbjudande pinsamma snack om "horors" sexliv.
Även detta är en selfreport, om andra är värdelösa för att de är "lösa" "horor" så måste du vara så långt från lös man kan komma.
Du är skämmig.
Fortsätt gråt din jävla cuck, man får skriva vad fan man vill här så det är totalt värdelöst för dig att försöka ändra på det. Att hata på meningslösa kvinnor som inte duger till nåt annat som människa än att bli använd som sexleksak är fullständigt rationellt.
Tjejen du påstår ha måste ha många misstänksamt långa besök hos sina killkompisar som ger dig gott om tid att snacka en sån oerhörd mängd skit som jag tvingas läsa.
Varför i helvete skulle man föredra en genomkörd kärring som hoppade ur högstadiet och numera bara kör Onlyfans för att klara sig jämfört med en kvinna som faktiskt har värde utöver hennes kropp? Snacka om self-report, mannen du har väl aldrig upplevt en riktig jävla kvinna i ditt liv, det måste vara därför du har ett så förvrängt perspektiv om fnask eftersom det är det enda som står ut med dig.