• 2
  • 3
2025-08-17, 02:18
Medlem
Nej jag känner att här ligger en gravad hund
Citera
2025-08-17, 03:13
Medlem
underhuggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Det var mig en snål bild.
Men kanske finns det ett geoguesser pro här som kan pin-pointa.

https://geospy.net/
Citera
2025-08-17, 07:42
Citat:
Ursprungligen postat av DanceAllNight
Hej,

Jag har kommit över ett bildalbum där en svensk, minderårig tjej (hon ser ut att vara max 13 år gammal) blir utsatt för sexuellt ofredande på film och där hon poserar sexuellt (naken) i flera bilder. I en av bilderna, tagen på en balkong, kan man se bostadsbyggnader i bakgrunden. Jag undrar om någon här skulle råka känna igen vart bilden är tagen, vilket skulle kunna hjälpa med identifiering av förövaren.

Bilderna är relativt nya. Jag vet det för att jag har chattat med personen som tagit dem. Han har tidigare nämnt att han bor i Östersund, så det kan vara där.

Här är bilden (inget olagligt): https://i.imgur.com/bl060SZ.png

Förresten, jag har redan polisanmält ärendet. Det blev snabbt nerlagt och de inledde inte ens en förundersökning.

Bildalbum? Digitalt eller fysiskt album? Hur fick du tag på albumet? Sounds fishy. Varför låter du inte polisen hantera ärendet? Du kan inte lägga ut bilder från bevismaterial om en polisanmälan finns och en eventuell utredning pågår.
Citera
2025-08-17, 16:22
Medlem
Varför skulle någon våga kolla?
Citera
2025-08-19, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Alla pedos som måste hitta på nya ord för varje år deras offer fyller för att kunna värja sig mot pedostämpeln i sitt inre.
Nja jag tycker bara inte att man ska använda ord som inte stämmer. Förövrigt haltar ju TS story markant. Det finns ingen man som verkar inblandad.... Det är ett stort problem vilket jag lärde mej när jag hade barn i yngre tonåren att dom ville ha uppmärksamhet och bekräftelse, vilket gjorde att dom vek ut sej på nätet som verkar vara fallet här.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in