• 1
  • 2
2025-08-15, 08:15
Medlem
PeterNosters avatar
Har denna tråd med ämnet att göra?
Citera
2025-08-15, 08:17
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Breda anklar är ett säkert tecken. En i övrigt smal tjej med kraftiga anklar är inget säkert bevis men väl en indikation på att hon har burit på tyngd under lång tid. En smal lätt tjej som alltid varit lätt utvecklar inte kraftiga underben och anklar.

Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Har denna tråd med ämnet att göra?
Du menar att TS är OT i sin trådstart?
Citera
2025-08-15, 12:30
Medlem
Haha va, tror aldrig jag kollat på nåns hälsena för att gissa vad dom vägt innan asså

Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Är det inte så att man kan se om någon har varit överviktig eller är det men ändå smal liksom.

Jag tycker man kan se de på hälsenan. Har man inte en ytlig hälsena så har man varit överviktigt och sedan trimmat till sig. Men det går inte göra något åt att det bildas fet runt hälsenan. För man kan inte träna bort det eller gör något åt det, om man då inte skulle operera.

Eller vad tycker nu, hur avslöjar man någon som har varit överviktig men senare valt att banta eller blivit mer fitt.

Edit: Jag vet inte riktigt var denna tråd ska vara i så MOD får gärna flytta den.
Citera
2025-08-15, 15:48
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Behöver inte vara det. Sen kan vissa genomgått rekonstruktiv kirurgi och är den bra gjord så är det inte "lika lätt" att upptäcka. Det är givetvis olika från individ till individ beroende på hur feta de var från början.

Jo så är det säkert men det är nog inte många i Sverige som går igenom en sådan operation.

Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Berätta att du inte har något värdefullt att leva för utan att berätta att du inte har något värdefullt att leva för…

Ja ibland är man nyfiken.

Citat:
Ursprungligen postat av X7qPz9LkW3vTn
Haha va, tror aldrig jag kollat på nåns hälsena för att gissa vad dom vägt innan asså

Kolla det, det är en hypotes iaf för tittar du på brudar men en hälsasen som syns så har hon mer eller mindre alltid hållt samma vikt, till skillnad med någon som inte har en synlig hälsena.
Citera
2025-08-17, 17:09
Moderator
Lapapps avatar
Flyttar

Genetik, molekylärbiologi och evolutionsbiologi --> Träning, kost och kosttillskott
/Moderator
Citera
2025-08-18, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Är det inte så att man kan se om någon har varit överviktig eller är det men ändå smal liksom.

Jag tycker man kan se de på hälsenan. Har man inte en ytlig hälsena så har man varit överviktigt och sedan trimmat till sig. Men det går inte göra något åt att det bildas fet runt hälsenan. För man kan inte träna bort det eller gör något åt det, om man då inte skulle operera.

Eller vad tycker nu, hur avslöjar man någon som har varit överviktig men senare valt att banta eller blivit mer fitt.

Edit: Jag vet inte riktigt var denna tråd ska vara i så MOD får gärna flytta den.

Det går inte. Du kan inte se på mig att jag vägt över 100kg.
Citera
2025-08-18, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Magsladder. Övrigt sladder går att fylla ut med muskler.
Magsladder får man även efter graviditet.

Jag vet inte, men det känns som att många som är överviktiga också har en bredare benstomme…? Har själv varit både väldigt smal, och är nu väldigt tjock (inte överviktig). Mina handleder är väldigt smala, men benen är breda.
Citera
2025-08-18, 12:30
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Det går inte. Du kan inte se på mig att jag vägt över 100kg.

Det är ju en hyotes att man kan se det på hälsenan om man har varit överviktig och sedan blivit lean.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in