2026-09-27, 10:03
Medlem
rabarberslampas avatar
Martina är nog den absolut smartaste spelaren som har gått in i sviten hittills (om inte Bettina eller Viktor motbevisar mig).

Hon gav 100 000 kr (den högsta summan man kan ge någon och gav sig själv 40 000 kr) till Mike som är en absolut dum jävla idiot att ge den högsta prissumman till, och det var givet att han skulle outa sig själv vid något tillfälle. Han är inget hot mot någon än sig själv (Nick drog ner sig själv i sin pakt med Mike).

Hon står utanför alla pakter. Vilket gör henne neutral.

Martina resonerar att det finns lag utanför sviten och spelar efter dessa tankar - det vill säga att röstar hon ut någon kommer denne kanske spela med henne i framtiden. Så hon tänker ett steg före de andra.

Hejar på henne!!
Citera
2026-09-27, 10:36
Medlem
Flurigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spraygradde
Jag väntade nästan på att Anders skulle slå honom på käften.

Haha jag med. Tror nästan att det var Anders som gjorde scenen rolig, för man fattade att han brann när han gick runt och såg oberörd ut.
Citera
2026-09-27, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flurig
Haha jag med. Tror nästan att det var Anders som gjorde scenen rolig, för man fattade att han brann när han gick runt och såg oberörd ut.

Han kallade nog Mike för både det ena och det andra i huvudet.. 😅
Citera
2026-09-27, 14:52
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spraygradde
Ja faktiskt. Jag trodde att skulle bli asförbannad och börja gapa på Mike. Men det är säkert det produktionen vill ha, lite drama, lite gap och skrik.

Jag tänkte samma lika 😅 Arga snickaren har ju ett sjuhelsikes temperament, trodde det skulle smälla faktiskt. Men han besitter kanske ett tålamod tills det faktiskt smäller? Impad blev jag i alla fall!
Citera
2026-09-27, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabarberslampa
Martina är nog den absolut smartaste spelaren som har gått in i sviten hittills (om inte Bettina eller Viktor motbevisar mig).

Hon gav 100 000 kr (den högsta summan man kan ge någon och gav sig själv 40 000 kr) till Mike som är en absolut dum jävla idiot att ge den högsta prissumman till, och det var givet att han skulle outa sig själv vid något tillfälle. Han är inget hot mot någon än sig själv (Nick drog ner sig själv i sin pakt med Mike).

Hon står utanför alla pakter. Vilket gör henne neutral.

Martina resonerar att det finns lag utanför sviten och spelar efter dessa tankar - det vill säga att röstar hon ut någon kommer denne kanske spela med henne i framtiden. Så hon tänker ett steg före de andra.

Hejar på henne!!
Vad exakt har mike gjort som är så korkat?
Citera
2026-09-27, 18:33
Medlem
Onekligen lite kul med Snickarn ändå; han som har byggt sin karriär & varumärke på att skrika okvädningsord åt andra och att spela tuff blir helt perplex och handlingsförlamad av att en inkvoterad jättebäbis hasplar ur sig lite lätt retsam sandlåderetorik.

Tveksamt om deltagandet i detta ökar hans aktievärde.
Citera
2026-09-27, 21:41
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Så roligt att tjejtrion tror att det är någon av dem som svikit. Ska bli kul att se fortsättningen på eventuella dramat.
Citera
2026-09-27, 21:57
Medlem
Mike är underhållande och smartare än många tror.
Citera
2026-09-27, 22:05
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Mike är underhållande och smartare än många tror.

Känner du honom? Han har inte uppvisat någon som helst smarthet hittills, men skenet kan bedra. Kanske är det just det som är smart? Tycker mest han är pinsam, inte speciellt underhållande.
Citera
2026-09-27, 22:22
Medlem
Att det är så få som fattar att det finns fler lag är helt obegripligt för mig.
Tjejgruppen borde ju åtminstone tänkt tanken att det kan vara de utröstade som gjort något istället för att direkt anklaga varandra.

Undrar hur länge vip och tvättstuga kommer få plocka till sig deltagare.
Citera
2026-09-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad exakt har mike gjort som är så korkat?
Öppnat munnen
Citera
2026-09-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan
Känner du honom? Han har inte uppvisat någon som helst smarthet hittills, men skenet kan bedra. Kanske är det just det som är smart? Tycker mest han är pinsam, inte speciellt underhållande.

Kalla det street smart då, han genomskådade sociopaten ganska fort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in