Citat:
Citat:
Det har med flera saker att göra. Delvis tillhör jag de 10% kortaste männen i Sverige. För det andra är jag introvert. Kanske lite aspergerdrag typ. Jag är normalviktig (det jag är mest nöjd över med mig själv) och tänker mycket noga på vad jag äter.
Du får väl helt enkelt lösa så du kan träffa någon. Gör du på rätt sätt så kan du till och med välja i ett urval.
Ta reda på vad det är som gör att du inte får någon och åtgärda det. Det som är det lättaste är när någon tror att det har att göra med utseendet. Har du en kropp som inte ryms i en flygplansstol. Fixa kroppen. Ser du ut som en påse skridskor i ansiktet. Lär dig agera så det inte spelar så stor roll.
Det som är lite svårare är när en person har begåvningshinder, mentala störningar eller en personlighet som inte är attraktiv. Vissa saker går att råda bot på medans andra gör att man blir tvungen att lägga sig på en nivå där man synkar offren med en själv.
Så frågan är vad är det du anser som gör att du inte kan få någon?
Ta reda på vad det är som gör att du inte får någon och åtgärda det. Det som är det lättaste är när någon tror att det har att göra med utseendet. Har du en kropp som inte ryms i en flygplansstol. Fixa kroppen. Ser du ut som en påse skridskor i ansiktet. Lär dig agera så det inte spelar så stor roll.
Det som är lite svårare är när en person har begåvningshinder, mentala störningar eller en personlighet som inte är attraktiv. Vissa saker går att råda bot på medans andra gör att man blir tvungen att lägga sig på en nivå där man synkar offren med en själv.
Så frågan är vad är det du anser som gör att du inte kan få någon?
Citat:
Jag vill ha en förändring innerst inne, men jag har försökt att förtränga de tankarna i några år. Problemet är att nu börjar jag känna mig typ för gammal. Inte haft sex på 15 år eller varit intim med en kvinna sedan dess typ.
Vill du inte ha det liv du har idag, då kan du förändra det. Allt, precis ALLT, annat är ett enormt skitsnack från din sida. Faktum är att du INTE VILL ha en förändring men du intalar dig själv att du vill det för det gör att du mår bättre av det. Självbedrägeri är som sagt vanligt hos oss människor. Mer vanligt dock hos vissa andra.
Citat:
Att bara gå fram till tjejer sådär vågar jag inte. Hur som helst på stan? Önskar jag kunde vara som Charlie i Two and a half men. Det anses lite konstigt i Sverige också. Om jag väl fick en dejt tror jag att jag skulle kunna klara det ganska bra. Jag är typ bra på arbetsintervjuer enligt mig själv. Problemet är att jag aldrig får en dejt.
Såååå enkelt. Ta hand om ditt utseende och utveckla lite karaktär. Gå fram till tjejer. Sluta vara en fegis. Du är MAN. Du ska ta kommandot! Du bestämmer hur ditt liv ska se ut!!
Ingen kommer döma dig om du gör något fel när du raggar. Skit i det! Ryggen rak och ha ärliga intentioner gentemot tjejerna. Behandla dem med respekt - MEN VAR INTE EN MES. Be inte om ursäkt för din existens. Sluta göm dig. Det här livet öppnar sig för dem som går ut och tar vad de vill ha.
Ingen kommer döma dig om du gör något fel när du raggar. Skit i det! Ryggen rak och ha ärliga intentioner gentemot tjejerna. Behandla dem med respekt - MEN VAR INTE EN MES. Be inte om ursäkt för din existens. Sluta göm dig. Det här livet öppnar sig för dem som går ut och tar vad de vill ha.
Jag ansträngde mig en hel del 20-25, men det ledde inte till något förutom att jag förlorade oskulden då och hade sex en gång. Var på hemmafester, krogbesök och varvade med nätsidor. I övrigt var det dött. Någon enstaka gång var jag säkert för dum för att fatta signalerna (mitt aspergerdrag).