• 2
  • 3
2025-08-14, 13:15
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Och jag ska inte lägga tid på att skriva fler trådar i ett så pass yttrandefrihetshatande forum bara för att få dem godtyckligen raderade av en maktgalen hormoderator.
Då kom det ju något gott ur allt ändå.

För övrigt håller jag helt med Pbo i frågan.
Citera
2025-08-14, 16:24
Medlem
Citat:
Och jag ska inte lägga tid på att skriva fler trådar i ett så pass yttrandefrihetshatande forum bara för att få dem godtyckligen raderade av en maktgalen hormoderator.

Du är verkligen en fin människa som förstår sig på hur man bäst handskas med moderatorer. Klappträ!
Jag håller med PBO i sitt beslut.
Citera
2025-08-14, 19:24
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
Efter att ha läst vad tråden handlade om så förstår jag att den togs bort. Trams bara! Borde publiceras i kategorin: Things that never happened.

När jag brukar påpeka att någon postar en historia som är rakt av fejk, och bara för uppmärksamhet, så brukar kören av Flashback-vetaraner stämma upp;

"DET SPELAR INGEN ROLL OM DET ÄR SANT, BARA DET BLIR BRA DISKUSSION!".

Blir spyfärdig av det.
Citera
2025-09-26, 00:50
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:

DU har du rätt att yttra dig som alla andra och du fortsatte, om din 0.02, vad anser du är fel efter ett tags fundering? Reflekterat om rasismen eller helheten i din TS? Typ orden om B××××××r? Eller om TS som blogginlägg?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in