Citat:
Ursprungligen postat av
Johnny.99
Idag är dagen, Advanced Access Beta, vilka kommer ni träna först?
Oj hade missat att det kommer en beta, verkar som att den gäller för alla som förbokat så inte bara de som köpt nån dyrare version
Har kollat de klipp som kommit senaste veckorna och det kom ett rätt långt typ 90 minuters för några dagar sen där det är en av utvecklarna ihop med en fotbollsspelare från Westham tror jag att det var som gillar FM, så dom bara körde new game och den vanliga pre-season uppvärmningen och gick igenom den normala "processen" alla spelare gör i början av spelet, så det var inte bara att dom fokuserade på enstaka funktioner som tidigare videos.
Tycker det ser jättebra ut iaf, har inte spelat de här spelen så länge, tror mitt första jag körde seriöst var typ FM 21/22, men 24 har jag lagt iaf några 100 timmar på, och jag tycker åtminstone att det mesta verkar ha förbättrats sen dess, så ska bli skoj att hoppa in!
Kommer nog börja med att göra UMEÅ till Svenska Mästare och sen nåt i Bundesliga 2. Har nog aldrig startat med ett lag i någon högre liga, gillar att klättra uppåt i ligorna