Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-15, 17:17
Medlem
Yungvidzibois avatar
”Advanced access” kommer inte förrän den 23e Oktober. Alltså nästa torsdag
https://x.com/WorkTheSpace/status/1978453501928710325
Senast redigerad av Yungvidziboi 2025-10-15 kl. 17:24.
Citera
2025-10-16, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yungvidziboi
”Advanced access” kommer inte förrän den 23e Oktober. Alltså nästa torsdag
https://x.com/WorkTheSpace/status/1978453501928710325
Nejdå det kommer idag. Vänta och se
Citera
2025-10-16, 22:28
Medlem
Yungvidzibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holden122
Nejdå det kommer idag. Vänta och se
Nu har officiella Football manager till och med bekräftat att vi får release-datumet nästa vecka.
Citera
2025-10-18, 14:52
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yungvidziboi
Nu har officiella Football manager till och med bekräftat att vi får release-datumet nästa vecka.

Ska man vara petig så skrev dem att datumet kommer presenteras nästa vecka.

Pella Antonsson som är researcher i Sverige skrev på twitter fredagen 17/10 att de lämnat in de sista för svenska databasen. Vore konstigt om betan kom innan deadline för databaserna.
Citera
2025-10-18, 15:29
Medlem
Yungvidzibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Ska man vara petig så skrev dem att datumet kommer presenteras nästa vecka.

Pella Antonsson som är researcher i Sverige skrev på twitter fredagen 17/10 att de lämnat in de sista för svenska databasen. Vore konstigt om betan kom innan deadline för databaserna.
Ja, precis. Det är sant
Citera
2025-10-23, 13:46
Medlem
Johnny.99s avatar
Idag är dagen, Advanced Access Beta, vilka kommer ni träna först?
Citera
2025-10-23, 14:03
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny.99
Idag är dagen, Advanced Access Beta, vilka kommer ni träna först?

Oj hade missat att det kommer en beta, verkar som att den gäller för alla som förbokat så inte bara de som köpt nån dyrare version

Har kollat de klipp som kommit senaste veckorna och det kom ett rätt långt typ 90 minuters för några dagar sen där det är en av utvecklarna ihop med en fotbollsspelare från Westham tror jag att det var som gillar FM, så dom bara körde new game och den vanliga pre-season uppvärmningen och gick igenom den normala "processen" alla spelare gör i början av spelet, så det var inte bara att dom fokuserade på enstaka funktioner som tidigare videos.

Tycker det ser jättebra ut iaf, har inte spelat de här spelen så länge, tror mitt första jag körde seriöst var typ FM 21/22, men 24 har jag lagt iaf några 100 timmar på, och jag tycker åtminstone att det mesta verkar ha förbättrats sen dess, så ska bli skoj att hoppa in!

Kommer nog börja med att göra UMEÅ till Svenska Mästare och sen nåt i Bundesliga 2. Har nog aldrig startat med ett lag i någon högre liga, gillar att klättra uppåt i ligorna
Citera
2025-10-23, 16:44
Medlem
Det är jätteroligt att man tagit ett steg framåt grafiskt. Men gubbarna ser verkligen ut som att springa som huvudlösa kycklingar fortfarande. Man ser mycket idiotiska sekvenser från förr, bara att det är lite snyggare grafiskt.

Men antar att det första steget åtminstone är taget, och förhoppningsvis kan de jobba för att få mera realism i löpningar och bollkontroll framöver (även om det varit såhär i evigheter).
Citera
2025-10-23, 21:16
Medlem
Beta ute nu!!!!!!
Citera
2025-10-24, 00:27
Medlem
Satan vad spelet får kritik på reddit, twitter och SI's egna forum
Citera
2025-10-24, 00:37
Medlem
Har spelat ett tag nu, fram tills jag inte kunde trycka continue. Spelet är laggigt, UI tycker jag är okej men förstår att den kan vara spelseriens död. Mycket klickande, svårt att navigera rätt

Grafiken är väl inte sådär revolutionerande men man ser att dom har fokuserat på det. In and out possession gillar jag, mer detaljerat
Citera
2025-10-24, 08:17
Medlem
Embas avatar
Det är snabbare än tidigare versioner. Många hävdar att de kan spela med mycket större databaser än normalt?

Jag har inte hittat något om mitt hjärtebarn, regens. Snälla säg att deras ansikten ser mänskliga ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in