• 1
  • 2
2025-08-13, 00:08
Medlem
atjoprosits avatar
Varför känns det som jag sett dessa bilder förut? Antagligen i nåt helt annat sammanhang, men var då? Blir inte klok på detta!
Citera
2025-08-13, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atjoprosit
Varför känns det som jag sett dessa bilder förut? Antagligen i nåt helt annat sammanhang, men var då? Blir inte klok på detta!

Instämmer! Var har jag sett dessa?
Citera
2025-08-13, 08:55
Medlem
Skaraborg2s avatar
Var någonstans?

Citat:
Ursprungligen postat av atjoprosit

Samma sak med mig.

Bör ha varit i ett annat sammanhang men frågan är var någonstans? Mycket märkligt.
Citera
2025-08-13, 10:56
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Fel efternamn alltså, men du vet att han är 66 år?
Konstnären ja.
Citera
2025-08-13, 22:21
Medlem
J.R.s avatar
Fotspår hittade idag.
Text från tidningen Norran.

Citat:
Fotspår som bedöms komma från en människa har hittats i området där man söker efter den försvunne mannen.
– Jag har hopp om att vi hittar fler skospår eller att man hittar den försvunne, säger Andreas Lestander, ingripandepolis.
Citera
2025-08-14, 13:16
Medlem
Semestrade han ensam i stugan eller i sällskap med någon.
Det verkar ju ha tagit några dagar innan han anmäldes försvunnen, detta talar ju mest för att han vistats där ensam. Kan inte släppa tanken på att han kan ha råkat gå på en björn, om han nu gått själv och varit tyst. Då kan han ju ha råkat överrumpla en björn.
Citera
2025-08-16, 01:07
Medlem
Sökandet avslutat – fortfarande inga spår efter försvunnen man
Efter flera dagars intensivt sökande i terrängen utanför Arjeplog har polisen nu avslutat insatsen efter den försvunne Luleåbon i 60-årsåldern. Beslutet grundar sig på medicinska bedömningar och chansen att hitta mannen vid liv bedöms som mycket liten.

https://www.pt.se/nyheter/arjeplog/a...n-man/rx7wv4kl
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in