• 1
  • 2
2025-08-12, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Idiot du kan gå och dö också. TS lyssna inte på dessa pundare, dom har pundat bort hela hjärnan och sätter gärna en kanyl i en nybörjare.
Nu är det nån som ljuger... Jag har aldrig tagit en kanyl eller suttit på någon annan eller någonsin haft en tanke om det. Undra vem som har bränt hjärnan när man öppnar med att kalla idiot och be dom att gå och dö. Alkohol skadorna som präglar detta beteende kanske? Och nej det är inte farligt att lite amfetamin då och då på skolan. Massvis med ungar käkar redan amfetamin fast under andra fina namn ( elvanse Ritalin metamina osv )
2025-08-12, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Nu är det nån som ljuger... Jag har aldrig tagit en kanyl eller suttit på någon annan eller någonsin haft en tanke om det. Undra vem som har bränt hjärnan när man öppnar med att kalla idiot och be dom att gå och dö. Alkohol skadorna som präglar detta beteende kanske? Och nej det är inte farligt att lite amfetamin då och då på skolan. Massvis med ungar käkar redan amfetamin fast under andra fina namn ( elvanse Ritalin metamina osv )

Nej, det är du som är en idiot som uppmuntrar en tonåring till droger. Alkohol är väldigt milt jämfört med amfetamin.
2025-08-12, 14:42
Medlem
Citat:
Nej, det är du som är en idiot som uppmuntrar en tonåring till droger. Alkohol är väldigt milt jämfört med amfetamin.
Är alkohol mild jämnfört med amfetamin? Du har uppenbarligen noll koll. Du vet att alkohol är bland dom mesta beroendeframkallande drogerna som finns och även orsakar enorma skador fysiskt. Kom tillbaka när du har lite kunskap. Du vet att bara för att en person tar amfetamin under skoltid för att klara av sin vardag i skolan så betyder inte det att personen kommer vara hemlös och bo på plattan inom några år. Och som sagt ungdomar tar redan amfetamin ( elvanse Ritalin metamina osv )
2025-08-12, 14:46
Fortsätt du ta amfetamin. Om du fungerar optimalt på det så är det vägen för dig. Se bara till så att du alltid har till tillfällen då du behöver prestera maximalt, annars blir det motsatt effekt.
2025-08-12, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Fortsätt du ta amfetamin. Om du fungerar optimalt på det så är det vägen för dig. Se bara till så att du alltid har till tillfällen då du behöver prestera maximalt, annars blir det motsatt effekt.
Exakt. Instämmer till 100 %
2025-08-12, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Är alkohol mild jämnfört med amfetamin? Du har uppenbarligen noll koll. Du vet att alkohol är bland dom mesta beroendeframkallande drogerna som finns och även orsakar enorma skador fysiskt. Kom tillbaka när du har lite kunskap. Du vet att bara för att en person tar amfetamin under skoltid för att klara av sin vardag i skolan så betyder inte det att personen kommer vara hemlös och bo på plattan inom några år. Och som sagt ungdomar tar redan amfetamin ( elvanse Ritalin metamina osv )

Du är förmodligen påtänd just nu och försvarar din kärlek. Jag har varit missbrukare så jag talar av erfarenhet din pajas.
2025-08-12, 14:48
Medlem
Nu är du bannad, men gissar att du fortfarande läser i tråden.
Det är inte värt det, tro mig. Du har en vecka kvar till skolan börjar, det räcker gott och väl till att tända av.
Du kommer få riktiga problem om du fortsätter. Jag skulle också rekommendera att du begär utredning för add/adhd
2025-08-12, 14:50
Medlem
Citat:
Du är förmodligen påtänd just nu och försvarar din kärlek. Jag har varit missbrukare så jag talar av erfarenhet din pajas.
Vilken kärlek? Och vadå påtänd? Vafan snackar du om gå och lägg dig. Sen kan du lära dig att svara på det man skriver i inlägget. Folk tar elvanse Ritalin metamina osv. Att han tar amfetamin som hjälper han prestera i skolan och klara av sin vardag är inte samma sak som att bli en hemlös narkoman. Bara för att du blev en missbrukare behöver du ju inte lasta över det på alla andra.
2025-08-12, 14:52
Moderator
Morfar-52s avatar
Vi låser tråden här då TS är avstängd pga 2.03/mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in