2025-08-12, 12:38
Medlem
På dejtsidor är det inte ovanligt att kvinnor har fler bilder på sin hund, än bilder på henne själv.
Jag har förstått att man är svensk om man har hund, men jag är mer intresserad av att se bilder på kvinnan.
Hur är det för er? Vill ni helst se bilder på hundar eller kvinnan/mannen?
Senast redigerad av scaryfoot 2025-08-12 kl. 12:42.
Citera
2025-08-12, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
På dejtsidor är det inte ovanligt att kvinnor har fler bilder på sin hund, än bilder på henne själv.
Jag har förstått att man är svensk om man har hund, men jag är mer intresserad av att se bilder på kvinnan.
Kvinnor är helt jävla värdelösa när det kommer till bilder på kontaktsidor. Det kan vara väldigt dåligt tagna bilder på en hand, ett öga, en äng, en eller flera rosor, en axel, en fot eller ett lår. Ofta suddigt, dålig vinkel, dålig färgsättning och annat, men ändå samtidigt kräva ordentliga bilder från män.
Citera
2025-08-12, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Kvinnor är helt jävla värdelösa när det kommer till bilder på kontaktsidor. Det kan vara väldigt dåligt tagna bilder på en hand, ett öga, en äng, en eller flera rosor, en axel, en fot eller ett lår. Ofta suddigt, dålig vinkel, dålig färgsättning och annat, men ändå samtidigt kräva ordentliga bilder från män.

Bilder där hon tagit uppifrån så man ser ner i urringningen brukar vara av god kvalitet.
Citera
2025-08-12, 13:00
Medlem
Citat:
Bilder där hon tagit uppifrån så man ser ner i urringningen brukar vara av god kvalitet.
Nej. Oftast rör det sig om FGA-bilder.
Citera
2025-08-12, 15:39
Medlem
kalkryggars avatar
Ser jag en enda bild på en hund så frågar jag om hon har en hund. Svarar hon ja då så kan jag utesluta henne och gå vidare. Kommer inte träffa en kvinna med hund igen.

De där jävla hundhåren letar sig fan in överallt. Dejtade en tjej med tre schäferhundar en gång. Det var ett jävla hallå och jag tyckte det var lite märkligt när jag fick hår i munnen när jag slickade hennes helrakade fitta. Inspekterade håret och det visade sig vara hundhår.

Aldrig en tjej med hund igen. Så jag vill inte se en enda hundbild alls. Då blir det block å adjö.
Citera
2025-08-12, 15:49
Medlem
Citat:

Djur-tjejer ska man vara jävligt försiktig med överlag! Lägger dom upp bilder på ENBART hunden, hästen, katten så håll dig långt borta!
Citera
2025-08-12, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Ser jag en enda bild på en hund så frågar jag om hon har en hund. Svarar hon ja då så kan jag utesluta henne och gå vidare. Kommer inte träffa en kvinna med hund igen.

De där jävla hundhåren letar sig fan in överallt. Dejtade en tjej med tre schäferhundar en gång. Det var ett jävla hallå och jag tyckte det var lite märkligt när jag fick hår i munnen när jag slickade hennes helrakade fitta. Inspekterade håret och det visade sig vara hundhår.

Aldrig en tjej med hund igen. Så jag vill inte se en enda hundbild alls. Då blir det block å adjö.

Hoppsan!
Citera
2025-08-12, 16:13
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Hela grejen med hundbilder är ju bara nästa nivå av catfishing – hon vet att hon inte kan leverera IRL, så hon distraherar med vovven. Sen när man träffas inser man att det inte bara var filtret som ljög, utan hela presentationen. Det är som att köpa en sportbil på Blocket och få hem en rostig moped med hundhår i sadeln.
Citera
2025-08-12, 16:29
Medlem
Kvinnor med hund är ofta bossiga. Kommer du också att vara hennes hund?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in