• 3
  • 4
2025-08-17, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Låt en kvinna få makt över dig, dominera dig, så kommer hon att bli minst lika kåt som män vanligtvis blir. Många kvinnors motstånd mot sex rör sig egentligen om att de inte känner att de får vara de som styr och bestämmer. Med det menar jag då inte att toffla eller vara överdrivet servil, utan helt enkelt låta henne få känna att hon har en viss "power" över dig.

Jag trodde att kvinnor lär sig tidigt att de har en viss power över män. Det börjar väl i tonåren när hon börjar få former.
Citera
2025-08-18, 07:42
Medlem
Min fruga, som är strax över 40, är nog kåtare än vad jag är nuförtiden och ganska ofta så initierar hon morgonsex medan jag själv är mer för stt knulla på eftermiddagen/kvällen.
Ser jag till gamla ex och KKs så har jag i de flesta fallen varit kåtare än vad de har. Dock har många blivit extra kåta runt mensen.
Citera
2025-08-18, 08:08
Medlem
Svavelbryggas avatar
Min erfarenhet är att tonårstjejer (ofta) är mindre kåta än sina helt överkåta jämnåriga motparter. Den där manliga överkåtheten lägger sig rätt snabbt medan kvinnor bara verkar bli kåtare och kåtare. Inga kvinnor över typ tjugo verkar klaga över för mycket sex när de är i en relation.
Citera
2025-08-18, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VikingWikingsson
Min fruga, som är strax över 40, är nog kåtare än vad jag är nuförtiden och ganska ofta så initierar hon morgonsex medan jag själv är mer för stt knulla på eftermiddagen/kvällen.
Ser jag till gamla ex och KKs så har jag i de flesta fallen varit kåtare än vad de har. Dock har många blivit extra kåta runt mensen.
Det är nog ganska ovanligt. Hörde en tjej som sa att hon var det, men rent biologiskt sett är det inte logiskt. De flesta vil inte ha sex alls då
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in