2025-08-11, 13:40
Medlem
kalkryggars avatar
Som jag förstått det så kan kåtheten slå in på en kille blixtsnabbt och väldigt ofta. Så uppfattar jag inte att tjejer blir kåta.

Fan det räcker med att jag går i en affär och ser ett par leggings hängande och bredvid står det en tjej så är man stenkåt. När man några sekunder senare gått vidare så har det helt släppt. Då helt plötsligt ser man en tjej i jeans som sitter bra. Då var man stenkåt igen.

Det släpper några sekunder senare när hon gått förbi. Så går det fram och tillbaka och när det sen kommer en riktig snygg tjej som faktiskt visar upp en bullfitta i trånga leggings så behöver man en glass eller nåt för att lugna ner sig.
Citera
2025-08-11, 14:12
Medlem
cutepsychos avatar
Beror på hur mycket i ens omgivning som avtänder en
Citera
2025-08-11, 14:41
Avstängd
glockenreins avatar
Nej det har med testosteronet att göra så brudar blir överlag inte kåta lika ofta
Citera
2025-08-11, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biloxiblues
Var man befinner sig i menscykeln påverkar kvinnor. Så det varierar.

Plus hur många glas vin de druckit också, 4-5 glas och maskineriet går verkligen igång.

Men för övrigt av någon märklig anledning så blir väl en bra kärring alltid kåt när hennes man vill göka också?
Citera
2025-08-11, 15:02
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Plus hur många glas vin de druckit också, 4-5 glas och maskineriet går verkligen igång.

Men för övrigt av någon märklig anledning så blir väl en bra kärring alltid kåt när hennes man vill göka också?
Fast är det genetik eller kvinnlig list?
Hon kanske vill hålla dig happy?
Citera
2025-08-11, 16:07
Medlem
Citat:

Jag trodde att dom blev kåta av vodka o saft blandat i en stor grogg? Det sa alltid dom äldre snubbarna
Citera
2025-08-11, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det beror nog på i vilken ålder de är i!

Äldre är mer sugna
Citera
2025-08-11, 21:03
Bannlyst
Citat:

Om allt annat som inte har med sex att göra flyter på bra i relationen, så tror jag man "triggar" varandras sug.
Har en av dom båda lite mer driv så kan det säkert trigga den med mindre driv.
Citera
2025-08-11, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Ja det är de, men de behöver lite mer för att gå igång, snubbar (jag) kan gå igång på en bröstvårta eller en snygg rumpa. Tjejer behöver ofta lite mer finlir för att gå igång, men när de är igång är de precis lika kåta som oss om inte mer. De kan komma flera gånger, det kan inte vi, eller i alla fall inte de flesta av oss. läst någonstans de har fler känselceller i clitoris än vi har i ollonet och deras orgasm kan vara mer intensiv än vårt sprut. Kul ... för dem.
Ja det stämmer
Citera
2025-08-12, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Som jag förstått det så kan kåtheten slå in på en kille blixtsnabbt och väldigt ofta. Så uppfattar jag inte att tjejer blir kåta.

Fan det räcker med att jag går i en affär och ser ett par leggings hängande och bredvid står det en tjej så är man stenkåt. När man några sekunder senare gått vidare så har det helt släppt. Då helt plötsligt ser man en tjej i jeans som sitter bra. Då var man stenkåt igen.

Det släpper några sekunder senare när hon gått förbi. Så går det fram och tillbaka och när det sen kommer en riktig snygg tjej som faktiskt visar upp en bullfitta i trånga leggings så behöver man en glass eller nåt för att lugna ner sig.

Så kan tjejer bli kåta ocksåz vi skriker bara inte om det på samma sätt. Sen blir vi lättare avtändande av saker tror jag, för män har för vana att kunna bete sig riktigt osexigt. Även om de är riktiga gudar då och då
Citera
2025-08-12, 10:29
Medlem
Min beror mycket hur hon ligger i cykeln. Tex innan ägglossning ex efter mens och första veckan är hon lätt tänd och de ska gå hårt och snabbt. Men senare i cykeln är de mer som en diesel traktor, tar en stund attt komma igång och så ska det gå lugnt och fint
Citera
2025-08-12, 10:46
Medlem
de är kåta hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här