2025-08-08, 23:17
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Påväg hem efter någon bärs, stannade på lokala Max och drog en burgare, men slog mig av invasionen från Afrika och Mellanöstern, babbar och neger var än man vänder sig. Klädda i fotbollströjor, skriker och apar sig.

Är det såhär Sverige ser ut en fredagskväll 2025?

Jag är en enkel man så var länge sen jag var ute såhär sent en helg sist, men såg inte lika ut då.
Senast redigerad av BaronAfTrosa 2025-08-08 kl. 23:24.
Citera
2025-08-08, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Påväg hem efter någon bärs, stannade på lokala Max och drog en burgare, men slog mig av invasionen från Afrika och Mellanöstern, babbar och neger var än man än vänder sig. Klädda i fotbollströjor, skriker och apar sig.

Är det såhär Sverige 2025 ser ut en fredagskväll 2025?

Jag är en enkel man så var länge sen jag var ute såhär sent en helg sist, men såg inte lika ut då.

Tyvärr är det det nya Sverige.. Inte en svensk ute efter kl 18.
Citera
2025-08-08, 23:33
Medlem
DetHandlarOmBAAARNs avatar
Enligt SCB:

Citat:
32 procent av de kvinnor som är i åldern 16 till 29 år säger att de någon gång under den senaste tolvmånadersperioden avstått från att gå ut på kvällen på grund av oro för hot eller våld. Motsvarande andel för män i samma åldersgrupp är åtta procent.

En tredjedel. Svenskar håller sig hemma när det är "mörkt" ute.
Citera
2025-08-08, 23:36
Medlem
plazma1s avatar
Ja det har blivit så, själv håller jag mig undan så mycket det går, blir alltid stökigt med alla som inte kan bete sig och saknar uppfostran och värderingar, hela stan är är fulll av Mellanöstern som bara ska ställa till med skit,
Citera
2025-08-08, 23:38
Medlem
Om du inte gillar att Sverige är mångkulturellt så får du flytta din lilla rasist.
Citera
2025-08-09, 00:22
Avslutad
Ca 46-48% av hela Sverige består av första- eller andragenerationblattar, så det är nästan ofrånkomligt.... Många försöker trolla med statistiken, men bor du i "södra Sverige (dvs. typ Uppsala eller söderut) så är HÄLFTEN av alla dina "medmänniskor" blattar...

SJUKT sorgligt när man väl inser det, men vad fan ska man göra?!?! Och ni vänsterbögar som vill ifrågasätta och försöka göra dimridå av mina siffror kan ju alltid besöka SCB!!! Era jävla drägg!!!

USCH för Sverige, och USCH för blatteriet!! Som kvinna har jag aldrig känt mig mer otrygg än när jag flyttade från Norrland till Halland........
Citera
2025-08-09, 00:31
Medlem
Ornus avatar
Alle fester hjemme nå, på stan er det bare babber, ingen orker det.
Citera
2025-08-09, 00:38
Medlem
RedRights avatar
Dom är vakna på natten och sover på dagen, Då slipper dessa djur ta hand om sina 56775443 ungar för de gör frugan. Enkelt och koncist!
Citera
2025-08-09, 00:46
Medlem
dude2ks avatar
På dagen kan man skymta svenskar.. nattetid ser det väldigt mörkt ut tyvärr.
Citera
2025-08-09, 00:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ornu
Alle fester hjemme nå, på stan er det bare babber, ingen orker det.

Men hvordan hvis jeg ikke har noe venner? Hved skall jeg gøre da?? Jeg er litt ensam o en hyggelig ensam katt....... meow
Citera
2025-08-09, 00:52
Medlem
Vit-Brandbils avatar
De svenskar som är ute, oftast medelålders då de yngre sitter hemma i soffan med tiktok, insta eller liknande går inte ut och äter på MAX en fredagkväll vid 23-tiden. De som är ute sitter antingen på någon restaurang eller krog.
Citera
2025-08-09, 00:53
Medlem
Sqrbankens avatar
Fältrapport. Var ute på byn ikväll för första gången på... ja, evigheter. Södermalm, Stockholm. Rörande etnicitet så var det tämligen jämt fördelat på tjejsidan medan det på grabbsidan säkert var 3/4 MENA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in