• 4
  • 5
2025-08-09, 14:44
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indic0
Ska de bara bo på gatan i 5 år då om de inte får fast tjänst direkt? Känns inte genomtänkt.
Det är som att säga åt en förlamad person att han måste springa upp för en trappa innan han kan få en rullstol.

Nu är ju inte SD direkt kända för att tänka först och tala sen utan snarare tvärt om, så vi kan nog förvänta oss att de enda andra förslag som kommer att komma från dem i framtiden kommer att vara av samma karaktär. Dysfunktionell skit.
Citera
2025-08-09, 17:42
Medlem
Adelsdams avatar
Varför har man inte redan gjort något åt saken?
Citera
2025-08-09, 18:33
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelsdam
Varför har man inte redan gjort något åt saken?
Man vill inte ha fler tältläger.
Citera
2025-08-10, 11:08
Medlem
ImNotGuiltys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
du är sosse det hör jag det , lättlurad som få. haha

Nej du varken hör eller förstår någonting din trähatt, vi har uppenbarligen med dina korkade uttryck ett väldigt annorlunda leverne.

Om du undrar så är jag varken ”sosse” eller ”SD’are” utan jag lever livet, så som jag vill.
Det finns inget parti eller partiprogram som styr mig, jag reder mig själv!
Jag tror inte heller att det blir någon större skillnad oavsett vem som har makten.
Men du låter verkligen som ett får och tror att alla andra är lika korkade, så är inte fallet
Citera
2025-08-10, 13:27
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nu är ju inte SD direkt kända för att tänka först och tala sen utan snarare tvärt om, så vi kan nog förvänta oss att de enda andra förslag som kommer att komma från dem i framtiden kommer att vara av samma karaktär.

Det som är sunt förnuft, det uppenbara, att ta bort det som förstör måste, eller snarare ska inte kläs i genomtänkta ordalag. Det är för att tidigare förd politik struntat i det osunt, orätt moraliskt förkastligt som vi har hamnat där vi nu befinner oss.
Citera
2025-08-10, 23:22
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Detta är rasism. FN måste agera och fördöma Sverige. Nästa blir väl att man måste lära sig svenska för att få bidrag. Rent galenskap och helt omänskligt. Vi behöver en ny regering. Glöm inte att invandringen berikar Sverige och räddar framtidens pensioner. Tänk om de bortväljer Sverige det blir våran undergång.

Undergång lär det bli utan invandring. Många invandrare jobbar med sånt som svenskar helst undviker till varje pris.
Citera
2025-08-11, 10:35
Medlem
Hellesylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Undergång lär det bli utan invandring. Många invandrare jobbar med sånt som svenskar helst undviker till varje pris.

Många invandrare undviker till varje pris att jobba.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in