2025-08-08, 10:57
Medlem
Sitter här i min ensamhet nu när det verkar som att i princip alla har lämnat huvudstaden för spektaklet som nu pågår i Götet. Själv har jag valt att stå över festligheterna då det inte riktigt finns någon Detta fick mig att fundera: om vi hade en Flashbackfestival, vilka artister skulle ni vilja se och varför?
Citera
2025-08-08, 10:59
Medlem
Själv skulle jag vilja föreslå Carola, redig kvinna som nog också skulle kunna locka dit lite brudar
Citera
2025-08-08, 11:01
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TentZofia
Själv skulle jag vilja föreslå Carola, redig kvinna som nog också skulle kunna locka dit lite brudar
Då kommer ju alla kyrkliga kristna.. Ingen som vill ligga med dig fören ni gift er ändå.
Citera
2025-08-08, 11:06
Medlem
Merwinnas avatar
Sabaton såklart, och Nordman. Och Ultima Thule (finns de fortfarande, jag hänger inte med?). Och Jimmie Åkessons eget band: Bedårande barn. Svenska, nationalistiska band, militärmusik är också positivt eftersom så många här är intresserade av vapen o militär. Det ska vara några som fångar (olika aspekter av) Flashbacks anda. Jag kan inte se att Carola som föreslogs ovan gör det alls?

Sedan hör ett eller ett par drogromantiserande band till också, men namnen på dem känner inte jag. Det viktiga är att de inte samtidigt är vänsterpack.

Det som INTE ska vara på scenen är somalisk regndans, negerjazz, judisk gnällig ringdansmusik eller kurdisk rörflöjt...

Jag kommer, om man får komma dit inkognito!
Citera
2025-08-08, 11:07
Medlem
OneTaps avatar
ja skulle vilja se ett allsång på skansen upplägg med folk kära o smått avdankade artister :P nordman. e-type. jay smith. boppers. petri från idol. markoolio. o helst ska logerna va full smockade med sprit så dom taggar till ordentligt innan show time =) de kan bli festligt :P
Citera
2025-08-08, 11:11
Medlem
GastonLeMans avatar
Anna Book!
Hon har Flashback’s längsta kändistråd, så hon borde vara headline.
Citera
2025-08-08, 11:14
Medlem
Gingers avatar
Onkel Kånkel
Citera
2025-08-08, 11:20
Medlem
triptykens avatar
Vet inte hur taggade dom är - men för att verkligen fånga Flashbacks ande så kan man ju blåsa litet deg på det här
Citera
2025-08-08, 11:28
Medlem
Yasin. Som överrasknings-akt.

Hade varit kul att se halva flashback explodera av ilska.
Citera
2025-08-08, 11:37
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Yasin. Som överrasknings-akt.

Hade varit kul att se halva flashback explodera av ilska.
Har han någon fiende inom gangsterrappen som kunde ”battla” lite emot honom hade piggat upp.
Kunde bli lite som två tjocka tjejer som gyttjebrottas.
Citera
2025-08-08, 11:38
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TentZofia
Sitter här i min ensamhet nu när det verkar som att i princip alla har lämnat huvudstaden för spektaklet som nu pågår i Götet. Själv har jag valt att stå över festligheterna då det inte riktigt finns någon Detta fick mig att fundera: om vi hade en Flashbackfestival, vilka artister skulle ni vilja se och varför?
Division S

Vit Aggresion

Calle Jularbo
Citera
2025-08-08, 11:58
Bannlyst
Timbuktu och Lisa Nilsson skulle nog passa bra in.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in