2025-08-07, 09:24
Medlem
Ofta när jag tittar på youtube så dyker det upp annonser för just ecomverse.se där en "elev" eller kanske skådespelare pratar om hur mycket hen har omsatt på kort tid.
Är detta ännu en Samuel Wennberg-scam? De omsätter 13 milj med lite på sista raden. Hemsidan ser mycket mer utvecklad ut än andra kurser. Dock är denna mycket Dropshipping.
Någon som har lite smaskig insider info?
Citera
2025-08-07, 09:44
Avstängd
67arigGubbes avatar
Klart det är fake.

Man behöver ingen kurs för sånt skit, antagligen beställer su hem billiga skitprylar från alibaba l säljer för 100x pengen eller så kör dj dropshipping med 3 veckors leverans samt kunder som aldrig återkommer.

Det gäller bara att hitta en bra pryl.
Citera
2025-08-16, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beebopknopp
Ofta när jag tittar på youtube så dyker det upp annonser för just ecomverse.se där en "elev" eller kanske skådespelare pratar om hur mycket hen har omsatt på kort tid.
Är detta ännu en Samuel Wennberg-scam? De omsätter 13 milj med lite på sista raden. Hemsidan ser mycket mer utvecklad ut än andra kurser. Dock är denna mycket Dropshipping.
Någon som har lite smaskig insider info?
Jag rekommenderar Ecomverse. Kurserna är lätta att förstå, och jag kan säga när jag väl hade börjat på riktigt så efter 16 dagar hade jag omsagt 100 tusen kronor.
Citera
2025-08-18, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizKhalifa101
Jag rekommenderar Ecomverse. Kurserna är lätta att förstå, och jag kan säga när jag väl hade börjat på riktigt så efter 16 dagar hade jag omsagt 100 tusen kronor.

Omsatt 100000kr på 16 dagar. Och spenderat 200000kr i marknadsföring? Sålt hela lagret med 50000kr förlust?

Din omsättning säger ingenting.

Undvik dessa scam kurser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in