2025-08-04, 22:29
Medlem
Adelaides avatar
I december blir det ett stop på hemmaplan.
Lite märkligt val av lokal kan jag tycka. Har de verkligen blivit ett arenaband? Känns som deras musik gör sig bäst i små klubbar. Men vad vet jag.

Kommer säkert bli kul hur som helst. En ny skiva släpps ju om nån vecka också så blir nog många nya låtar som spelas.
Citera
2025-08-04, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
I december blir det ett stop på hemmaplan.
Lite märkligt val av lokal kan jag tycka. Har de verkligen blivit ett arenaband? Känns som deras musik gör sig bäst i små klubbar. Men vad vet jag.

Kommer säkert bli kul hur som helst. En ny skiva släpps ju om nån vecka också så blir nog många nya låtar som spelas.

ogillar stora arenor, så opersonligt..
Citera
2025-08-04, 23:25
Avslutad
De vill väl tjäna pengar precis som alla andra eller så vill åtminstone managern det.

Frågan är inte varför de ska välja arenor precis som Ed Sheeran eller Taylor Swift utan varför de ska välja små klubbar. Då blir argumenten genast färre.
Citera
2025-08-05, 01:10
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirPharma
De vill väl tjäna pengar precis som alla andra eller så vill åtminstone managern det.

Frågan är inte varför de ska välja arenor precis som Ed Sheeran eller Taylor Swift utan varför de ska välja små klubbar. Då blir argumenten genast färre.

Men fyller de en arena tillräckligt för att motivera en arena?

Jag känner mig inte alls lockad av att gå på en arena och se dem. Men om de skulle spela på en klubbscen så kunde det nog bli bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in