2025-08-03, 01:34
Medlem
Jag har bett om mina saker ett bra tag från ett ex. Som lovar att skicka men inte gör det. Jag blev dumpad. Vad kan detta bero på? Hur får jag tillbaka dessa saker lättast
Citera
2025-08-03, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horanfrantornet88
Jag har bett om mina saker ett bra tag från ett ex. Som lovar att skicka men inte gör det. Jag blev dumpad. Vad kan detta bero på? Hur får jag tillbaka dessa saker lättast
Vill ditt ex jävlas genom att inte se till att du inte får dina saker?
Citera
2025-08-03, 02:05
Medlem
Onanikrems avatar
Enklast är väl at åka dit och hämta upp skiten? Men antar det är distansförhållande, prata med henne, skicka några hunkor för frakten så får du säkert till baka ditt skit.

När jag blev bedragen och jag dumpade, körde jag ner hennes grejor i svarta sopsäckar, ställde vid vägen och SMSade att de stod där, -Antingen hämtar du eller så tar sopbilen det. Hon hämtade.
Citera
2025-08-03, 02:14
Medlem
franges avatar
Citat:
Hur får jag tillbaka dessa saker lättast
Åk och hämta skiten själv? Eller be din mamma göra det åt dig, om du är handlingsförlamad?
Citera
2025-08-03, 02:36
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Han har sålt dina saker
Citera
2025-08-03, 02:59
Medlem
Citat:

Du får hämta dina saker!
Citera
2025-08-03, 03:12
Medlem
kalkryggars avatar
Hur stora saker är det du kräver att hon ska skicka? Du kan väl åka hem till henne och hämta sakerna?
Citera
2025-08-03, 03:50
Medlem
Vi pratar inte jag och hon så hur ska jag hämta dom då? Det är ett problem jag har försökt lösa det så länge utan resultat. Kan inte bara åka 9 timmar för hämta en dator laddare
Citera
2025-08-03, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Vill ditt ex jävlas genom att inte se till att du inte får dina saker?
Nej hon har lovat skicka. Har aldrig fått en ordentlig avslut av henne så misstänker att hon vill hålla mig på kroken
Citera
2025-08-03, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Han har sålt dina saker
Inget värde i det
Citera
2025-08-03, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Hur stora saker är det du kräver att hon ska skicka? Du kan väl åka hem till henne och hämta sakerna?

Det är alldeles för långt det är en dator laddare och foto album
Citera
2025-08-03, 03:59
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Det är alldeles för långt det är en dator laddare och foto album

Okej... men har du skickat ersättning för att hon ska göra detta jobbet? Alltså emballage och frakt?

En dator måste ändå packas ganska försiktigt för att den ska klara frakten. Är det en laptop eller stationär?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in