Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2025-08-03, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Hur tänkte hon sig ha råd med barn om hon inte har råd att frysa in ägg utan att bli skuldsatt?

Samhället betalar
Citera
2025-08-03, 14:34
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Tycker väl inget speciellt, mer än att det är sorgligt att hon inte lyckats finna en kille när hon var yngre och förhoppningsvis då hade kunnat gjort allt på naturlig väg.

Mm jag håller med. Det är liksom ingen rättighet!!
Citera
2025-08-03, 21:11
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Samhället betalar

De vill inte jag betala för!!
Citera
2025-08-03, 23:09
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Grejen är väl att många i dag har ganska höga krav på den person man ska skaffa barn med - och varför ska man inte ha det? Jag vet folk som valt att skaffa barn med riktiga nerköp och lider nu i bedrövliga förhållanden. Det går ju även ut över barnen.

Jo jag förstår, men det finns faktiskt seriösa dugliga män därute som vill ha barn och familj som är 7r. Men många har en mask så det är väl svårt att se.
Citera
2025-08-03, 23:29
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jo jag förstår, men det finns faktiskt seriösa dugliga män därute som vill ha barn och familj som är 7r. Men många har en mask så det är väl svårt att se.

Jo så är det förstås men vissa har otur eller har av andra anledningar haft svårt att träffa den ”rätte”. Trist för dem såklart.

Vet dock inte om det var bättre förr i tiden då man var tvungen att ta det som bjöds (typ donnan i granngården) och sen fick man ett antal ungar och hade det ofta ganska bedrövligt.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in