Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Håller med om allt förutom det där om assyrier. Slöddertälje har Sverigerekord i explosioner verkar det som, och dessutom har 11 000 svenskar lämnat Slöddertälje senaste 20 åren, större white flight än från Malmö alltså. Assyrier trivs inte heller alltid i staden, assyriska näringsidkare utpressas av andra assyrier i bästa Napoli-stil. Personligen borde alla kriminella assyrier och deras familjer avrättas.
Herregud mannen! Har du inte lagt ner betahanne feminismen efter alla dessa år!?!? Snacka om att inte ha utvecklats mentalt. Jag skrev en kort rad om att svenska kvinnor borde skaffa mer barn, och genast ska du börja med ditt off topic white knight tramsande om hur mycket du vill folkmörda assyrier, lol. För din information, stolpskott, så är hela orsaken till att vi sitter och gnäller på att folk ska rösta SD och ja hela massinvandringen till Sverige och Västvärlden, den vita kvinnans feminism, manshat och ovilja att skaffa barn. Att feminismens indoktrinering ledde till att vita kvinnor istället för att vara mammor och hemmafruar, valde career-girl och kukkarusellen, den "livsstilen", är huvudorsaken till att vi nu har Suedistan och hoppas på att SD efter mer än 15 år efter riksdagsinträdet 2010, faktiskt ska få vara med och bestämma för en gångs skull.
Mindre vita ungar = mer massinvandring från tredje världen. Ganska enkel ekvation. Det säger ju sig självt eller? Föder svenska kvinnor en jävla massa barn, så finns det ingen plats för nya invandrare. Men fortsätt du att tjata om hur många tradwifes det finns i SD lol.
Idag kommer jag att bege mig till närmaste vallokal och rösta SD. Jag räknar med att Tidöpartierna kommer att förlora valet, vilket är ganska standard när Moderaterna har suttit 4 år. Endast Reinfeldt lyckades med att faktiskt vinna ett val till, annars är det så att Moderaterna alltid förlorar nästa val, och om det inte skulle bli så det här valet, att Tidöpartierna faktiskt får sitta kvar 4 år till, så vore det historiskt, men jag räknar med att det är game over nu för Tidö. Opinionsundersökningarna ser inte bra ut för Tidöpartierna, och även om opinionsundersökningar inte är någon exakt vetenskap så klingar de väl med den historiska datan där folk inser ganska fort att M inte är regeringsdugliga, och röstar bort Moderatena. Åker L ut ur riksdagen så är det ju ännu mer game over. Problemet här är ju Moderaterna, snobbpartiet som egentligen är ett oseriöst enfrågeparti, Snålhetspartiet, det är Moderaternas politik. Ingen gillar snåla människor och det bästa hade varit om M åkte ur riksdagen en gång för alla, så kan SD och KD, och ja möjligtvis även AfS om de någonsin kommer in i riksdagen, få styra Sverige i ett block. M och L är två totalt överflödiga skitpartier.
Enda möjligheten för Tidöpartierna att behålla makten är just det, att ingen vill se Magdalena Andersson som premiärminister. De kvinnliga partiledarna brukar i regel förlora val: Mona Sahlin, Hillary Clinton, Kamala Harris osv. Så visst, helt omöjligt är det inte att Tidöpartierna behåller makten, men jag skulle inte betta på det.