2026-01-30, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Ja men hon säger ju att hon inte kunnat behålla något på flera månader, allt bara rinner rakt igenom. Och att nu ska sjukvården äntligen få se att det faktiskt är så, för ingen har trott på henne. Det är därför hon gått ner så mycket i vikt. T o m hennes mamma skriver det.

Håller med dig !!!…..

Och , märkligt att allt varit kaos med matintag senaste MÅNADERNA , och plötsligt har det ”stabiliserat” sig på såhär kort tid ????…….

Näääääää ngt är rejält fishy här
Citera
2026-01-30, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Håller med dig !!!…..

Och , märkligt att allt varit kaos med matintag senaste MÅNADERNA , och plötsligt har det ”stabiliserat” sig på såhär kort tid ????…….

Näääääää ngt är rejält fishy här

Och hennes följare fortsätter på ”hata svensk sjukvård”-temat ) skräll
Citera
2026-01-30, 20:24
Medlem
Borgarbadbolls avatar
I en av reelsen där hon visade vänsterhanden + flätan som vårdpersonalen gjort syntes en bit av handleden/underarmen som såg riktigt smal och tärd ut. Undrar hur hon ser ut irl, jämfört med bilderna hon lägger ut (som uppenbarligen är gamla och tillrättalagda).
Citera
2026-01-30, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbadboll
I en av reelsen där hon visade vänsterhanden + flätan som vårdpersonalen gjort syntes en bit av handleden/underarmen som såg riktigt smal och tärd ut. Undrar hur hon ser ut irl, jämfört med bilderna hon lägger ut (som uppenbarligen är gamla och tillrättalagda).

Det undrar jag med ??????
Bilderna är ju sinnesjukt retuscherade …

Och jag har undrar över håret SÅ många ggr …. Är det verkligen inte en peruk?🫡
Citera
2026-01-30, 21:21
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Det undrar jag med ??????
Bilderna är ju sinnesjukt retuscherade …

Och jag har undrar över håret SÅ många ggr …. Är det verkligen inte en peruk?🫡

Med tanke på att hon skryter om vilket långt och tjockt hår hon har samtidigt som hon klagar på att hon tappar så mycket hår, så undrar man ju.
Citera
2026-01-30, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbadboll
Med tanke på att hon skryter om vilket långt och tjockt hår hon har samtidigt som hon klagar på att hon tappar så mycket hår, så undrar man ju.

Jaaaa…precis !

Ännu en sak där hon säger emot sig själv - som massa annat …
Citera
2026-01-31, 15:38
Avslutad
Kan inte nån fråga henne om näringspuddingarna oxå ”rinner rakt igenom”?
Citera
2026-01-31, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snajjels
Kan inte nån fråga henne om näringspuddingarna oxå ”rinner rakt igenom”?

Jag är rädd för att bli blockad och missa hela showen, så jag vågar inte skriva något
Citera
2026-01-31, 19:59
Medlem
Så elaka människor ni är. Och ni verkar inte ens förstå vad näringspudding är och hur det funkar för magen jämfört men vanlig fast föda. Utbilda er istället för att sitta på fb o leta smarta och trycka ner människor
Som uppenbarligen mår dåligt. Skäms skäms på er.
Citera
2026-01-31, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34
Så elaka människor ni är. Och ni verkar inte ens förstå vad näringspudding är och hur det funkar för magen jämfört men vanlig fast föda. Utbilda er istället för att sitta på fb o leta smarta och trycka ner människor

Jag tycker det är ännu elakare att föra så många människor bakom ljuset som Alice medvetet gör !! OCH dessutom TJÄNAR PENGAR på det!

Hon ljuger sina följare rakt i ansiktet om sina åkommor , samt så hänger hon ut svensk sjukvård och idiotförklarar sina läkare så gott som dagligen !

Så …. Frågan är ju vem som egentligen är elak här !?
Citera
2026-01-31, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34

Hon mår uppenbarligen dåligt ja, och ju fler påhittade sjukdomar hon har desto fler följare får hon, och desto fler tycker synd om henne och vill betala för hennes ”prenumeration” så hon kan tjäna pengar. Det är samma tjat hela tiden. Vad tycker du själv? Är det inte elakt att ljuga och hitta på för att få följare? Hon är en bedragare och hennes mamma lika så, även om jag tycker synd om mamman som flaktldt haft en riktigt allvarlig sjukdom och nu måste ta hand om sin dotter för att hon inte vill försörja sig själv och leva ett normalt liv
Citera
2026-02-01, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Hon mår uppenbarligen dåligt ja, och ju fler påhittade sjukdomar hon har desto fler följare får hon, och desto fler tycker synd om henne och vill betala för hennes ”prenumeration” så hon kan tjäna pengar. Det är samma tjat hela tiden. Vad tycker du själv? Är det inte elakt att ljuga och hitta på för att få följare? Hon är en bedragare och hennes mamma lika så, även om jag tycker synd om mamman som flaktldt haft en riktigt allvarlig sjukdom och nu måste ta hand om sin dotter för att hon inte vill försörja sig själv och leva ett normalt liv

Håller helt med dig i allt du skriver !

Det är så uppenbart när man ser det utifrån - att saker hon säger inte alls stämmer .

Hon vill ha medlidande , uppmärksamhet och tjäna pengar.

Leo och mamman verkar vara fantastiska människor ♥️ jag är övertygad om att de till 100 % vet vad som egentligen är PROBLEMET här (anorexi) men helt enkelt måste spela med för att Alice är så djupt nere i skiten av alla lögner så de inte orkar med konsekvenserna om fasaden skulle falla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in