2025-07-31, 13:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Precis ett val som man väljer vilket du hävdade att man inte gör?
Du har gjort ett val att vara incel och föredrar att kvinnor våldtas. Så ja, där har du ett val...
Citera
2025-07-31, 14:35
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VastOstNorrSoder
Jo lilla autist asbergare, det gjorde jag visst. Du känner inte en hederlig Svensk som JAG.
En hederlig svensk som skäller ut oskyldiga arbetare. Det är ingen bra flex min goda herre.
Citera
2025-07-31, 14:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
En hederlig svensk som skäller ut oskyldiga arbetare. Det är ingen bra flex min goda herre.
Dom projicerar så det skriker om det...
Citera
2025-07-31, 14:43
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sound69
Ok, jag lider faktiskt med förarna som tvingas köra runt med dessa äckliga homofilflaggor varje dag. Borde vara frivilligt, men tar de ner flaggorna så blir det väl löneavdrag eller sparken

Varför i allsin dar blir det löneavdrag eller sparken? Berätta för mig.
Citera
2025-07-31, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det är många som kommer redan på söndagen och festar en hel vecka. Jag har gjort det flera gånger.

Kommer på söndagen när det börjar på torsdagen?
Då kan man väl inte säga att festivalen är 1 v för att du kommer några dar innan? Pridarna kanske börjar 1 v innan. Håller pridefestivalen på 2 v då?
Citera
2025-07-31, 15:44
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Kommer på söndagen när det börjar på torsdagen?
Då kan man väl inte säga att festivalen är 1 v för att du kommer några dar innan? Pridarna kanske börjar 1 v innan. Håller pridefestivalen på 2 v då?

Roskildefestivalen öppnar campingen på söndagen och redan då är det tusentals pers där som börjar festa. Klart festivalen börjar då din tönt.

Och svaret på varför en festival håller på en hel vecka är: för att det är roligt.
Citera
2025-07-31, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Roskildefestivalen öppnar campingen på söndagen och redan då är det tusentals pers där som börjar festa. Klart festivalen börjar då din tönt.

Och svaret på varför en festival håller på en hel vecka är: för att det är roligt.

Det sista håller jag med om. Vi kanske kan utöka pride o Roskilde året om? Visste faktiskt inte att campingen öppnar på söndagen men anser ändå inte att festivalen börjar då. Campingen börjar! Å kanske lite pre-festival.
Jag är ingen tönt. Å inte du heller 🤘
Citera
2025-08-01, 01:15
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling
Du är verklighetsfrånkopplad om du tror att nån skulle gå på att ditt bögförakt härstammar ur pridetågen. Du hade haft samma förakt oavsett.

Däremot kan vi se tydligt att aktivismen som bokstavsfolken ägnat sig åt har lett till ett tydligt attitydskifte hos folk i gemen.

Det låter som du tror det går att banka in att folk ska gilla en annan sexualitet än deras egna. Det bästa man kan hoppas på är tolerans, vilket bäst uppnås genom att folk håller sin sexualitet privat.

Du blundar för att många är jävligt trötta på pride. Du förtränger verkligheten och tror du kan banka in åsikter i folk. Klassisk kommunist.
Citera
2025-08-02, 05:03
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invandrar-leffe
Bra frågor. Jag har svårt att se något vettigt argument öht för att ha något annat än svenska flaggor på bussarna och helst bara på högtidsdagar.
Ja och det slutar ju inte med bussar utan omfattar även flaggstänger, vid kommunala byggnader, etc.
Handlar det om nationalism, d.v.s. om Sveriges påstådda liberalism, som signalpolitik utåt riktad, eller om något annat?
Senast redigerad av Bur-q-ua12 2025-08-02 kl. 05:06.
Citera
2025-08-02, 05:07
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Om du inte lider av epilepsi så förstår jag inte ens varför du uppmärksammar dem? Jag tänker inte ens på dessa flaggor.

Vänligen förklara kopplingen till epilepsi.
Citera
2025-08-02, 05:14
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
En polares dotter som idag är fotbollsspelare hade pojkvän i yngre tonåren fram tills hon blev utlandsproffs sen blev hon helt plötsligt ihop med en tjej, så visst är det ett val, fast det kanske bara gäller tjejer? Finns en del andra exempel exempelvis Eva Attling

Påverkades läggningen av proffskarriären?
Citera
2025-08-02, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
Påverkades läggningen av proffskarriären?

Ja tydligen, kan ju ha varit umgänget också? Spelar det någon roll? Men det är ändå märkligt varför många (killgissar på 95%) kvinnliga fotbollsspelare blir lesbiska medans manliga fotbollsspelare ligger kanskr på 5% som är bögar? Killgissar igen så har ingen statistik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in