Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Störst behov?
Jobbar man inte som sugpropp på ett rörmokeri eller som hemorrojdlookalike i en reklamfilm finns knappast ett behov av att förstora sina läppar.
Gör man det i unga år kommer man ju att se ut som ett slappt rövhål i ansiktet med tiden.
Jag älskar perfektion. Jag har givetvis
behov av en del smärre ingrepp för att närma mig perfektion. Sedan så accepterar jag mitt utseende precis som jag accepterar andras utseenden.
Jag upplever inte att läppförstoring och kirurgi överlag blir snyggt men uppenbart så är det ideal för andra.
Jag gick faktiskt in på ett ställe för att fixa något hos mig men nekades då det var mitt "unika utseende " av sköterskan. Kanske var hennes klinik, vet inte men när hon såg mig så råkade hon säga att det var läpparna, med en blick då min mun är smala streck. Dem hade jag inte en tanke på att fixa eftersom jag tycker det ser märkligt ut. Vet några som man inte alls kan se att de är fixade (vilket jag då vet om att de är).
Det är många som har fixat sig. Jag har endast hindrats av ekonomi förutom den gången för åratal sedan. Skulle göra lite här o där om pengarna fanns.
Jag är förövrigt inte ung. Så det är därför jag tycker det börjar bli dags för lite fix. Men läpparna kan man likaväl tatuera in konturer på bara.