• 4
  • 5
2025-07-30, 08:58
Medlem
Barntorpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Men det verkar ju inte vara därför hon existerar, det är ju för att suga kuk, annars hade hon inte gjort detta.
Hon verkar klaga på att hon inte får tag på någon som vill ha henne.

”Andrea Ivanova har svårt att hitta kärleken, säger hon till Daily Star.”

Men hon får kanske suga kuk hur mycket hon vill, i och för sig.
Citera
2025-07-30, 09:34
Medlem
Söta tjejer opererar sig själva till att likna Cirkus attraktioner! Och tycker dessutom själva att det ser bra ut!? Världen har blivit galen. Det ser ut som arslet på en babian eller en massiv allergisk reaktion efter ett bålgetingstick.

Vad försiggår egentligen i deras huvuden? Förstår dom inte att ingen pojke någonsin kommer vilja ha en sådan person som en flickvän ? Så hon kan inte hitta en pojkvän, ja men no shit

Hon är extrem, men alla ankläppar är motbjudande och vill en pojke med en sådan tjej är det i så fall bara för ytlig sex och att utnyttja/bli avsugen. Har bimbo tjejer ingen självrespekt numera?

Ingen frisk människa - varken man eller kvinna - kan se det där som annat än missbildade proportioner. Stackars Andrea ( klart hon inte är mentalt frisk, för det borde hon ha fått vård istället)
Citera
2025-07-30, 13:12
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opuskrokus
Det är ju det som är dysmorfofobi, de börjar med att ändra lite grann och kan sedan inte själva se att det gått överstyr.
Ingen som gjort läppförstoring har gjort det av nödvändighet, och det ser alltid fulare ut efter än före.
Man vet redan innan vad man behöver justera lite grann. Men det är sant, av dem jag känt som gjort läppar är jag den som varit i störst behov och är den som tvekar mest pp att fixa något. Saken är att jag tror att man kan fixa lite men inte för tidigt (gällande åldrande) eller för mycket.

Fillers är något man ska vara lika försiktig med som att plocka bort för mycket hud.
Citera
2025-07-30, 14:24
Medlem
Mental sjukdom. Ta henne till psykiatrin och ge henne hjälp istället.
Citera
2025-07-30, 16:55
Avstängd
kackelstinas avatar
Hennes mun ser ut som en svullen fisring. Alltid är det väl nån depraverad fan som kan tänka sig att trycka in sin ådriga där.
Citera
2025-07-30, 16:57
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Tragiskt, psykiskt sjuka individer
Citera
2025-07-30, 20:14
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Man vet redan innan vad man behöver justera lite grann. Men det är sant, av dem jag känt som gjort läppar är jag den som varit i störst behov och är den som tvekar mest pp att fixa något. Saken är att jag tror att man kan fixa lite men inte för tidigt (gällande åldrande) eller för mycket.

Fillers är något man ska vara lika försiktig med som att plocka bort för mycket hud.

Störst behov?

Jobbar man inte som sugpropp på ett rörmokeri eller som hemorrojdlookalike i en reklamfilm finns knappast ett behov av att förstora sina läppar.

Gör man det i unga år kommer man ju att se ut som ett slappt rövhål i ansiktet med tiden.
Citera
2025-07-30, 23:03
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Störst behov?

Jobbar man inte som sugpropp på ett rörmokeri eller som hemorrojdlookalike i en reklamfilm finns knappast ett behov av att förstora sina läppar.

Gör man det i unga år kommer man ju att se ut som ett slappt rövhål i ansiktet med tiden.
Jag älskar perfektion. Jag har givetvis behov av en del smärre ingrepp för att närma mig perfektion. Sedan så accepterar jag mitt utseende precis som jag accepterar andras utseenden.

Jag upplever inte att läppförstoring och kirurgi överlag blir snyggt men uppenbart så är det ideal för andra.

Jag gick faktiskt in på ett ställe för att fixa något hos mig men nekades då det var mitt "unika utseende " av sköterskan. Kanske var hennes klinik, vet inte men när hon såg mig så råkade hon säga att det var läpparna, med en blick då min mun är smala streck. Dem hade jag inte en tanke på att fixa eftersom jag tycker det ser märkligt ut. Vet några som man inte alls kan se att de är fixade (vilket jag då vet om att de är).

Det är många som har fixat sig. Jag har endast hindrats av ekonomi förutom den gången för åratal sedan. Skulle göra lite här o där om pengarna fanns.

Jag är förövrigt inte ung. Så det är därför jag tycker det börjar bli dags för lite fix. Men läpparna kan man likaväl tatuera in konturer på bara.
Citera
2025-07-31, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
https://www.expressen.se/nyheter/var...-sag-ut-innan/

Den bulgariska influencern Andrea Ivanova, 29, har blivit känd som ”kvinnan med världens största läppar”. Sedan hon började sin förvandling 2018 har hon lagt – minst – motsvarande drygt 260 000 kronor bara på läppfillers.

Fattar inte hur någon kan tycka det är snyggt.

Tycker inte de "normala" storleken på läppfillers är snyggt heller.

Vad tycker ni?
Nej det är inte snyggt. Men många män tycker det utan att vilja erkänna det
Citera
2025-08-01, 00:58
Avstängd
StigHelmutts avatar
Nån mer som undrar vad som hade hänt om man gav dom jävla läpparna en box?

seriöst, man får lust att lappa till henne rätt över käften

https://www.expressen.se/nyheter/var...-sag-ut-innan/
Citera
2025-08-01, 19:51
Medlem
Babianläppar
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto