2025-07-29, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Jamen det vore vl toppen om det r det som krvs fr att f slut p det hr datingapphelvetet? Fr ett helvete verkar det ju vara fr samtliga inblandade om man utgr ifrn vad man kan lsa hr. Fattar inte att ni inte bara bojkottar skiten allihop och stiger ut i friska luften. Herregud, det r ljuvligt bde i havet och i insjarna, ut och bada och ha kul i vattnet tillsammans med motsatta knet. Bada gillar vl alla?
Det beror p i vilket vatten det ska badas😂
Citera
2025-07-29, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Syftar p bl.a datinggrupper p Facebook. P sista tiden har jag observerat att kvinnor i dessa grupper inte bara fr hjrtan, busvisslingar och kommentarer som "Vad fin du r", "Vacker" samt erbjuder sig som partnermaterial. Om kvinnan t.ex. har barn s kan kommentarer dyka upp som "Jag frstr varfr du r singel", kvinnor som r relativt snygga kan f nedltande kommentarer och kommentarer till andra mn om vilka "simps" de r som flockas runt dem, "har ni aldrig sett en kvinna frr"? En kvinna som terkommande lgger ut flera selfies och inlgg kommenteras med "Desperat?", "Du har postat flera inlgg och fattar nd inte varfr du inte hittar ngon".

Ser vi ett trendbrott nu, dr kvinnor inte lngre kan ta fr givet att f mngder med bekrftelse s fort de lgger ut en selfie, s fort de sminkat och kammat till sig lite och tror att det rcker med att "slnga in ett kttben" s kommer de glfsande hundarna. Och skulle det vara nyttigt fr kvinnor att f uppleva mer av detta, kanske fr att kliva ned frn sina hga hstar och inte se sig som "ouppneliga"?
Om en kvinna fr 1000 kommentarer, hur mnga av dessa r negativa d? Knappast s mnga att det kan klassas som trend eller?
Citera
2025-07-29, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Om en kvinna fr 1000 kommentarer, hur mnga av dessa r negativa d? Knappast s mnga att det kan klassas som trend eller?
Hur naiva och efterblivna r ni egentligen om ni tror att dessa 1000 kommentarer r vlmenande och personligt levererade till er ni r en bunt fucking jvla idioter som kper oknda mns bekrftelse och anvnder det fr ert eget falska vlbefinnande
Sjlsligt r ni ljligt fattiga men tror att ni r stora och viktiga personer
Fy fan ni frtjnar att f hra sanningen fr de flesta av er r smst
Citera
2025-07-31, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av businessasunusual
Hur naiva och efterblivna r ni egentligen om ni tror att dessa 1000 kommentarer r vlmenande och personligt levererade till er ni r en bunt fucking jvla idioter som kper oknda mns bekrftelse och anvnder det fr ert eget falska vlbefinnande
Sjlsligt r ni ljligt fattiga men tror att ni r stora och viktiga personer
Fy fan ni frtjnar att f hra sanningen fr de flesta av er r smst
Geez. Jag r inte med i ngon sdan grupp eller postar bilder p mig sjlv fr likes. Jag r i en stadig relation sedan mnga r tillbaka.
Jag frgade helt enkelt bara, On topic.
Att du r vrdels och arg som fan r OT.
Hur mnga det r som skriver positivt, vlmenande eller ej, r irrelevant.
Jag ville veta hur mnga som r negativa. 5? 100? 500? D blir det en jkla skillnad om det skall kallas fr en trend eller ej. Ditt jvla mh.
Senast redigerad av MissDope 2025-07-31 kl. 09:42.
Citera
2025-07-31, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
I usa s har det ftt stort genomslag. Jag har aldrig skt p det men i mitt youtubeflde s kommer det stundtals videor frn usa, dr kvinnor blar om att mn inte lngre r intresserade, mgtow osv. S det kanske brjar komma hitt s sakta med?
Tycker det r vrt att veta att mnga av alla videos med "mn kommer inte lngre fram till mig, vad gr jag fr fel" r en rebrand av en gammal trend som OF tjejer hll p med fr att driva trafik till sin plattform.
De ltsas som att inte mn kommer fram fr att killar skall tro att hon r tillgnglig och vipps, konverteras han till en betalande kund istllet.

Det finns absolut ingen brist p mn som jagar tjejer, tvrtom.
Citera
2025-07-31, 12:55
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Wallincus
Tycker det r vrt att veta att mnga av alla videos med "mn kommer inte lngre fram till mig, vad gr jag fr fel" r en rebrand av en gammal trend som OF tjejer hll p med fr att driva trafik till sin plattform.
De ltsas som att inte mn kommer fram fr att killar skall tro att hon r tillgnglig och vipps, konverteras han till en betalande kund istllet.

Det finns absolut ingen brist p mn som jagar tjejer, tvrtom.
tror jag nog att det finns. Finns ven kvinnor som frklarar fr andra kvinnor varfr mn inte lngre r intresserade.
Citera
2025-07-31, 14:42
Bannlyst
Varenda horluder p apparna ddar killars intresse och har gjort s jmt,killen r intresserad och visar intresse och tjejer r fittiga, spydig, arrogant och ddar hans intresse och de tror att vi ska fortsatt vara intresserade av dessa horungar
Bsta r at mobba och frnedra horor a fr det svarar de sjuuukt mycket bttre p och fr cmman chansen att knulla idioten s ska man frnedra henne pissa i hennes hprmun och lta henne slicka ens rv totalfrnedring och knulla henne och slnga ut horan
De vill ha pronsesstreatment hahahaha get real era dumma fucking jvla idioter
Citera
2025-07-31, 15:15
Medlem
lakritcs avatar
Egentligen har det vl simpats som f-n p ntet tminstone halva tiden sedan Tinder slog igenom 2014 - inledningen var ju rtt normal. S att utvecklingen vore bara rimligt.
Citera
2025-07-31, 15:33
Bannlyst
Nr mn blir sttta s agerar det s
Citera
2025-07-31, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
tror jag nog att det finns. Finns ven kvinnor som frklarar fr andra kvinnor varfr mn inte lngre r intresserade.
Som sagt, ytterst tveksam till att det r brist p mn som jagar tjejer.
Tycker mig se vldigt stora tecken p att det r precis tvrtom, fortfarande.

Vissa mn har skerligen trttnat p att kasta all uppmrksamhet p tjejer som aldrig svarar men det finns fortfarande mer n tillrckligt med killar som jagar allt som har en puls.
Citera
2025-07-31, 15:59
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Wallincus
Som sagt, ytterst tveksam till att det r brist p mn som jagar tjejer.
Tycker mig se vldigt stora tecken p att det r precis tvrtom, fortfarande.

Vissa mn har skerligen trttnat p att kasta all uppmrksamhet p tjejer som aldrig svarar men det finns fortfarande mer n tillrckligt med killar som jagar allt som har en puls.
Inte i usa. Kanske i simp-sverige, men inte i usa.
Citera
2025-07-31, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope

Frgan r hur mnga av de positiva kommentarerna som r 100% genuina ocks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in