2025-08-01, 01:12
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panimalos
Självklart kan man vara både nazist och för Israel. Speciellt med tanke på Israels utrotningskrig mot araber som nazister oftast tycker är bra. Tiderna förändras och politikens innehåll följer med. Det som var värsta fienden för många år sedan kan vara bästa vännen idag.
Hur definierar du nazism?
Citera
2025-08-01, 01:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Lägg av!
Jag upprepar därför att du upprepar din okunskap. Det du skriver här är ett lysande exempel.
SD är nazister i kostym, därom råder inget tvivel.

Nej, det är du som är okunnig. I princip alla trådens skribenter har sagt det till dig.
Citera
2025-08-01, 01:20
Medlem
Citat:
Hoppsan, klampade jag in på de kostymlösa nazisternas revir?
Det jag säger är att SD är nazzar i kostym. De vet exempelvis att det är mellanrum mellan punkt och nästa mening. Elementärt...

Wow!
Där fick du honom verkligen!

Lite...det viktiga är inte vad som sägs, utan hur man säger det.
Jag tänker att du kanske använder samma retorik med dina invandrade vänner!?

Eller är det så att du gör skillnad på människor, kanske innerst inne i det där goda hjärtat, finns lite klassförakt?
Citera
2025-08-01, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Vad är Dunderberg för hittepå namn?

Ja verkar inte passa i SD, mer en AFS person!
Det är rätt vanligt att man har samma efternamn som sin far.
Citera
2025-08-01, 09:58
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calle64
Det är rätt vanligt att man har samma efternamn som sin far.

Låter som ett hittepå namn ändå!
Citera
2025-08-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, det är du som är okunnig. I princip alla trådens skribenter har sagt det till dig.
Nej, så många har inte svarat mig och även om de gjort det saknar det betydelse för vad jag tycker.
På 70-talet satt 100 personer och rökte på ett möte. En (1) reste sig upp och sade att de skall sluta röka för det skadar också de som inte röker. De hundra röstade ner honom och sade att hundra personer kan inte ha fel. Jo, de kan ha fel fast det är många som säger samma sak och nu vet vi att de hade fel. Historien kommer att visa att SD är nazzar.
Citera
2025-08-01, 22:07
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nej, så många har inte svarat mig och även om de gjort det saknar det betydelse för vad jag tycker.
På 70-talet satt 100 personer och rökte på ett möte. En (1) reste sig upp och sade att de skall sluta röka för det skadar också de som inte röker. De hundra röstade ner honom och sade att hundra personer kan inte ha fel. Jo, de kan ha fel fast det är många som säger samma sak och nu vet vi att de hade fel. Historien kommer att visa att SD är nazzar.

Där säger du det själv. Det är bara din personliga åsikt som du du baserar på ja, vad du läst i Expo.
Citera
2025-08-01, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavdentjette
Wow!
Där fick du honom verkligen!

Lite...det viktiga är inte vad som sägs, utan hur man säger det.
Jag tänker att du kanske använder samma retorik med dina invandrade vänner!?

Eller är det så att du gör skillnad på människor, kanske innerst inne i det där goda hjärtat, finns lite klassförakt?
Jag föraktar ingen men tillåter mig att ha åsikter om det. Den retorik jag visade använder jag bara mot dönickar. Jag har aldrig träffat en invandrare som är dönick.
Citera
2025-08-01, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Där säger du det själv. Det är bara din personliga åsikt som du du baserar på ja, vad du läst i Expo.
Jag läser aldrig Expo, visste inte ens var det var innan jag googlade på det.
Självklart är det min åsikt. Att vara kategorisk är inte min deal. Däremot är jag enveten som satan i mina åsikter.
Citera
2025-08-01, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Hur definierar du nazism?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Nazism
Det är därför jag säger att SD är nazister i kostym.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in